لزوم بروز کردن تجهیزات آتش نشانی کرج طبق استانداردهای جهانی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم توجه جدی به تجهیزات سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عمار ایزدیار صبح جمعه _ ۱۹ آذر ماه_ در بازدید از ایستگاه آتش نشانی فرودگاه مهرآباد که به همراه جمعی از پرسنل، رؤسای ایستگاه‌ها، مناطق و معاون عملیات سازمان آتش نشانی کرج به منظور روند انجام امور ایمنی و آتش نشانی انجام شد، اظهار کرد: این بازدید در راستای آشنایی با آخرین تکنولوژی تجهیزات اعلان و اطفا حریق و سیستم‌های امداد و نجات انجام و همکاران سازمان با جدیدترین تجهیزات آتش نشانی دنیا که توسط شرکت فرودگاه‌های ناوبری هوایی ایران خریداری و در فرودگاه بین المللی تهران مستقر است، آشنا شدند.

وی افزود: ایستگاه آتش نشانی فرودگاه تهران یکی از ایستگاههای مجهز سطح کشور است که از لحاظ کیفی و انجام امور نیز به استانداردهای روز دنیا نزدیک‌تر است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج بر توسعه ایستگاه‌های آتش نشانی متناسب با نیاز هر منطقه و محدوده جغرافیایی و میزان خطرپذیری و ناایمن بودن آن نقطه تاکید کرد و یادآور شد: امیدواریم با برقراری تعاملات در راستای کسب آموزش‌ها، متد جدید و به دنبال آن ارتقا سطح ایمنی شهر کرج و نیز خرید تجهیزات مورد نیاز خدمات خود را با استانداردهای روز دنیا هم ردیف کنیم.

کد خبر 540922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.