بهتر است شکست‌ها اوایل فصل اتفاق بیفتد / مدعیان بیشتر از فصل گذشته هستند

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: هر تیمی می‌خواهد قهرمان شود باید در تمامی بازی‌هایش بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جلال‌الدین علی‌محمدی هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از پیروزی طلایی‌پوشان مقابل حریف آبادانی اظهار کرد: همانطور که همه دیدند بازی خیلی خوبی بود، موقعیت‌های متعددی روی دروازه صنعت نفت ریختیم، اما چیزی که برای ما در این مسابقه اولویت داشت سه امتیاز بود و همچنین شکست هفته گذشته برابر گل‌گهر را تا حدودی جبران کردیم و توانستیم دوباره به صدر جدول برگردیم.

وی با اشاره به شکست هفته گذشته سپاهان برابر گل‌گهر و تلگنری که تیمشان خورد افزود: بهتر است شکست‌ها اوایل فصل برای تیم اتفاق بیفتد تا اینکه در هفته‌های پایانی که زمانی برای جبران نیست متحمل شکست شویم، با این حال این اتفاقات نباید برای ما رخ می‌داد اما باید از آن‌ها درس بگیریم و در بازی‌های پیش‌رو نتایج بهتری کسب کنیم.

هافبک باتجربه سپاهان درخصوص دیدار سخت سپاهان برابر استقلال در تهران اظهار کرد: همیشه بازی مقابل تیم استقلال سخت و مهم بوده است، خصوصاً در این مقطع که شرایط دو تیم در جدول بسیار خوب است و هر دو بالای جدول هستیم، اما همانطور که ما مدعی هستیم، هر تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید در تمامی رقابت‌های برای سه امتیاز بجنگد.

علی‌محمدی در پایان با اشاره به مدعیان این فصل خاطرنشان کرد: همه می‌دانیم امسال تعداد تیم‌های مدعی بیشتر از فصل گذشته است، تیم‌های بالای جدول هر کدام چند بازی بسیار سخت پیش‌رو دارند و فکر می‌کنم هر تیمی که عملکرد بهتری در دیدارهایش به‌نمایش بگذارد شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی خواهد بود.

کد خبر 540867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.