نویدکیا: اگر کسی بهتر از من وجود دارد، می‌روم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تفکر من فوتبال هجومی‌ست، اگر کسی فکر می‌کند شخص دیگری بیاید نتایج بهتری گرفته می‌شود من می‌روم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از پیروزی تیمش مقابل صنعت‌نفت آبادان اظهار کرد: دو نیمه متفاوت داشتیم، نیمه اول خیلی‌خوب بودیم و با کار تاکتیکی و کمترین نقص به حریف فشار آوردیم، البته باید بهتر از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم، در نیمه دوم صنعت نفت جسورتر بود و روی دروازه ما فشار گذاشت و با تعویض‌هایش توپ را به جناحین برد، ما هم ضدحملاتی ایجاد کردیم تا روی دروازه آنها فرصت‌های بیشتری ایجاد کنیم. دو تیرک زدیم و چند فرصت هم به شکل باورنکردنی به بیرون رفت.

وی افزود: اگر نتوانیم به‌موقع گل بزنیم در دقایق آخر دچار استرس می‌شویم و این برای بازیکنانم طبیعی‌ست، چون قهرمانی می‌خواهند و من با این تفکر مخالفم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در رابطه با انتظار قهرمانی که از تیمش دارند اظهار کرد: به هواداران و باشگاه اعلام می‌کنم تیم من اول باید به ثبات برسد، من برای تحمل کردن فشارها مشکلی ندارم اما تا وقتی به ثبات نرسیم قهرمان نمی‌شویم، این مسئله همیشه دیدگاه من بوده و قراردادم هم طوری تنظیم شده که ابتدا سهمیه بگیریم.

نویدکیا درخصوص اینکه در سبکش فوتبال صفر صفر وجود ندارد و فوتبال هجومی مدنظرش است خاطرنشان کرد: سبک بازی تیم من هجومی‌ست و مخالف این هستم که بیرون از خانه دفاعی بازی کنم، من نه به‌خاطر پول اینجا هستم و نه دنبال شهرت هستم اما می‌خواهم کار خودم را انجام دهم، من از باختن نمی‌ترسم ولی مخالف مساوی‌های صفر صفر هستم.

وی ادامه داد: بهترین مربیان خارجی و ایرانی را آوردیم به جایی نرسیدیم، من هم قهرمانی می‌خواهم اما با این فشاری که به بازیکنانم می‌آورند و بی‌مهابا حمله می‌کنند و کار دفاعی را فراموش می‌کنند، خوشحالم که بازیکنانم شجاع هستند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با تاکید بر اینکه کسب سهمیه مهم‌ترین دستاورد سپاهان است اضافه کرد: چیزی که مهم است حضور هر ساله ما در لیگ قهرمانان آسیا است و شخصیت را به تیم برگردانیم و بعداً انتظار قهرمانی داشته باشیم، در کار هجومی باخت طبیعی‌ست، باید دیدگاه‌های معمولی حذف شود تا فوتبال‌مان پیشرفت کند.

نویدکیا با اشاره به اینکه اگر کسی بهتر از خودش وجود دارد می‌توانند جایگزین او کنند گفت: کارخانه، هیئت‌مدیره باشگاه و هواداران اگر فکر می‌کنند شخص دیگری هست که نتایج بهتری از من بگیرد من می‌روم.

وی در پایان درخصوص فرصت‌سوزی بازیکنانش گفت: وقتی فوتبالیست موقعیت دارد یعنی خوب کار می‌کند اما وقتی توپ‌ها گل نمی‌شود دیگر به بازیکن مربوط نیست، برای من چیزی که اهمیت دارد عملکرد درست بازیکنانم است. بازیکنانم قدرت موقعیت‌سازی و حملات هجومی را دارند و این برای من لذت‌بخش است، من با فرصت‌سوزی بازیکنم را تعویض نمی‌کنم.

کد خبر 540852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.