ایران برای ورود به مذاکرات جدی دارای اراده‌ای جدی است

معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: ایران در نشست امروز کمیسیون مشترک برجام اعلام کرد که برای ورود به مذاکرات جدی دارای اراده‌ای جدی است و در مورد دستیابی به توافق، اگر زمینه‌های لازم فراهم شود، قطعا هیچ مانعی نمی‌بیند.

به گزارش ایمنا، علی باقری درباره لغو تحریم‌ها امروز (پنجشنبه) بعد از نشست کمیسیون مشترک برجام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نشست کمیسیون مشترک برجام برگزار شد و طرف‌های مختلف از جمله ایران دیدگاه خودشان را درباره روند آتی گفت‌وگوها بیان کردند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران هم در این نشست تأکید کرد که مسیر گفت‌وگوها را بر اساس مواضع و دیدگاه‌های خودش که قبلاً بیان کرده، با جدیت ادامه می‌دهد و اراده جدی برای ورود در مذاکرات جدی دارد و در مورد دستیابی به توافق نیز اگر زمینه‌های لازم فراهم شود، قطعاً هیچ مانعی نمی‌بیند.

رئیس هیأت مذاکره کننده در پاسخ به این سوال که آیا پاسخ مستدل و منطقی که ایران انتظار داشت امروز دریافت کرد؟ عنوان کرد: این باید در جلسه کارگروه‌ها بیان شود.

باقری درباره کاهش شکاف‌ها نیز اظهار کرد: همین که طرفین اراده جدی برای استمرار گفت‌وگوها دارند نشانگر این است که دو طرف می‌خواهند مواضع به هم نزدیک شود.

منبع: فارس

کد خبر 540848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.