عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ آذرماه

در این بسته خبری از ارائه تسهیلات به شهرداری‌های گلستان تا پاکسازی و تسطیح محدوده شهری نیشابور و اجرای ۲۰۰ متر طول جدول در معابر ناحیه عظیمیه قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

کمک ۱۵۹ میلیارد تومانی دولت به شهرداری‌های گلستان

طیبه خلیلی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت که از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال کمک و حمایت مالی دولت از منابع ملی و استانی به ۳۴ شهرداری این استان پرداخت شده است.

پاکبان پاکدست گنابادی

حمید زارع حسینی، شهردار گناباد نیز در همین زمینه در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: مردم گناباد به پاک دستی و صداقت مشهور هستند و این ویژگی را از نیاکانشان به ارث برده‌اند و مصداق آن اقدامات انسانی نظیر اقدام این پاکبان وظیفه شناس است که در برابر مقداری طلا به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال وسوسه نشد و آن را به صاحبش باز گرداند.

اجرای ۲۰۰ متر طول جدول در معابر ناحیه عظیمیه قزوین

محمدابراهیم عصارزاده، مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: در مدت آبان ماه سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۰۰ متر طول جدول‌گذاری در معابر ناحیه عظیمیه اجرا شد.

اجرای فرش گل در بروجرد

یحیی عیدی بیرانوند، شهردار بروجرد گفت: فرش‌های گل با استفاده از گل‌های بنفشه در ضلع شمالی پل پیامبر اعظم (ص) نقش بسته است.

تکمیل ساختمان ایستگاه شماره ۶ آتش نشانی رفسنجان

محمدعارف پور اسدالهی، معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با اعلام این خبر افزود: این ساختمان که در دو طبقه جمعاً به متراژ ۶۶۰ مترمربع احداث شده است، می‌تواند حوادث محله رحمت آباد و حوالی آن را پوشش دهد.

ساماندهی ناوگان حمل و نقل شهری

مهدی جمالی نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور عنوان با بیان اینکه سازمان دهی فعالیت‌های مرتبط با توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و مدیریت پسماند در وزارت کشور انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در قرارگاه عملیاتی توسعه و تأمین ناوگان و تجهیزات مدیریت شهری و روستایی کشور امور مرتبط با توسعه ناوگان و تجهیزات حمل و نقل عمومی شهری، توسعه تجهیزات مدیریت شهری و روستایی و تقویت مدیریت پسماند بررسی و ضمن ارزیابی و آسیب شناسی اقدامات صورت گرفته در همکاری با دستگاه‌های مرتبط، راهکارهای اجرایی جدیدی اتخاذ و اجرایی خواهد شد.

دیدار مسؤولان شهری شاهین شهر با پرستاران بیمارستان گلدیس

مسؤولان شهری در این دیدار گفتند: نامگذاری سالروز ولادت با سعادت اسوه صبر و پایداری حضرت زینب (س)، به نام روز پرستار بیانگر جایگاه این حرفه مقدس و ارزشمند و فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به خدمات، ایثار و مجاهدت‌های پرستاران است.

بهسازی مسیل‌های بجنورد

مجید گریوانی، دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری بجنورد گفت: اکنون ۱۹ کیلومتر از طول حدود ۲۴.۵ کیلومتری مسیل‌های داخل محدوده خدماتی مرکز استان به بهسازی نیاز دارد.

پاکسازی و تسطیح ۱۲ هزار مترمربع از محدوده شهری نیشابور

شهرداری نیشابور در راستای بهبود سیمای شهری و ارتقا کیفیت محیط زیست منطقه و افزایش رضایتمندی شهروندان، اقدام به پاکسازی و برداشت خاک، نخاله و زباله‌های رها شده در محدوده رسالت شرقی ۱۸ کرد.

کد خبر 540827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.