غوغای کرونا ویروس در اردوی تاتنهام

ابتلای چندین تن از ستاره‌های تیم تاتنهام باعث ایجاد نگرانی‌های برای کادر فنی و اعضای این باشگاه شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تیم تاتنهام فاش کرد که ابتلای چند تن از ستاره‌های تیم تاتنهام به ویروس کرونا باعث ایجاد مشکل جدی برای این تیم شده و همه چیز در اردوی باشگاه لندنی در شرایط عجیبی قرار دارد.

در حال حاضر آزمایش هشت تن از اعضای تیم تاتنهام مثبت اعلام شده و آن‌ها درگیر ویروس کرونا هستند. این تیم در حالی باید پنجشنبه شب در چارچوب رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا به مصاف رن فرانسه برود که درگیری پنج کارمند آن با کرونا نیز بر نگرانی‌ها افزوده است.

سران باشگاه تاتنهام در نظر دارند تا بازی پیش رو را به تعویق بیاندازند. بدون شک ابتلای تعداد زیادی از اعضای تیم تاتنهام می‌تواند برای سلامتی سایر اعضای درگیر نشده و همچنین تیم مقابل نگران کننده باشد. به همین دلیل، درخواست باشگاه تاتنهام دور از انتظار نیست.

کونته در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: هشت بازیکن و پنج عضو کادر فنی از تیم ما درگیر کووید هستند. افرادی در تیم هستند که دیروز تست آن‌ها منفی شده است، اما امروز مثبت. نمی‌توانیم ریسک کنیم چون با مشکلی جدی روبه‌رو هستیم.

او در ادامه اعتراف کرد: همه کمی ترسیده‌اند. مردم خانواده دارند. چرا باید ریسک کنیم؟ این سوال من است. امروز، دو نفر دیگر نتیجه مثبت در تست ابتلاء به کرونا دریافت کرده‌اند. و فردا، چه کسی؟ من؟ واقعاً نمی‌دانم. شاید شرایط من نسبت به بازیکنان متفاوت باشد اما نمی‌توانیم این قضیه را نادیده بگیریم.

همه بازیکنانی که تست کرونای آنها مثبت شده است، باید ۱۰ روز آینده را در قرنطینه بگذرانند، به این معنی که وقتی اسپرز یکشنبه به برایتون سفر می‌کند، این افراد در دسترس نخواهند بود. گزارش شده که تاتنهام قرار است از لیگ برتر بخواهد بازی این تیم را به تعویق بیاندازد، زیرا دستورالعمل‌های مربوط به ویروس کرونا در این رقابت‌ها به سختی یوفا نیست.

کد خبر 540808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.