شهردار: گلپایگان ۱۶۰ هکتار فضای سبز شهری دارد

شهردار گلپایگان با اشاره به حفظ و نگهداری ۱۶۰ هکتار فضای سبز شهری، گفت: امسال سمپاشی و شست‌وشو با محلول‌های تقویتی و قارچ کش در بیش از ۶۰ هزار اصله درخت انجام شده است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حفظ و نگهداری ۱۶۰ هکتار فضای سبز شهری گلپایگان، گفت: امسال سمپاشی و شست‌وشو با محلول‌های تقویتی و قارچ کش در بیش از ۶۰ هزار اصله درخت انجام شده است.

وی افزود: بیش از ۸۶ هزار انواع گل در باغچه‌ها، میادین، بلوارها و پارک‌های شهر کاشت شده است.

شهردار گلپایگان با اشاره به کاشت بیش از ۱۰ هزار اصله درخت در سطح شهر، گفت: برای بهسازی و ایمن سازی زمین‌های بازی کودکان یک هزار مترمربع کفپوش خریداری و در شهر نصب شده است.

شکرزاده گفت: در راستای توسعه فضای سبز و در ادامه پروژه‌های تغییر الگوی کشت و بهسازی فضاهای سبز موجود بیش از شش هزار مترمربع خاکبرداری، تسطیح و اجرای طرح کشت در بلوارهای آیت الله محمدی و آیت الله محمودی، پارک ساحلی، میادین جانبازان و فرهیختگان انجام شده است.

وی با اشاره به عملیات رنگ آمیزی و زیباسازی تجهیزات و مبلمان شهری در طول سال، افزود: لوله گذاری انتقال آب خام برای آبیاری فضاهای سبز به طول بیش از هشت هزار متر در خیابان حجت‌الاسلام، میدان گل‌ها، خیابان‌های ارم و قرنی انجام شده است.

کد خبر 540785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.