آماده سازی فضای شهری قزوین به مناسبت روز پرستار

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت اسوه صبر و بردباری حضرت زینب کبری(س) و گرامیداشت روز پرستار فضای شهر آماده سازی و آذین بندی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، داریوش قاسمی اظهار کرد: با توجه به شرایط بحران سال‌های اخیر و شیوع ویروس منحوس کووید ۱۹ شرایط شغلی و فضای زندگی برای تمام مردم به ویژه پرستاران و کادر درمان سخت شد؛ از همین رو باید برای قدردانی از زحمات این قشر تلاش شود.

وی افزود: همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س)، بانوی صبر و پایداری و گرامیداشت روز پرستار، سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نسبت به آماده سازی شهر اقدام کرده و بخشی از فضای تبلیغات محیطی شهر را به این موضوع اختصاص داده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: طراحی، چاپ و نصب بنر بر روی سازه‌های تبلیغات محیطی به همین مناسبت از دیگر اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری قزوین بوده است.

قاسمی تصریح کرد: سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با همکاری دانشگاه علوم پزشکی نسبت به تجلیل از پرستاران به مناسبت گرامیداشت روز پرستار پرداخته است.

وی تاکید کرد: اختصاص فضای تبلیغاتی به دانشگاه علوم پزشکی برای تجلیل از پرستاران و احیای نام شهدای مدافع سلامت از سوی مجموعه مدیریت شهری صورت گرفته است.

کد خبر 540781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.