مرحله نهایی لیگ مسابقات پنج‌گانه سپاه پاسداران در اصفهان برگزار شد

مرحله نهایی لیگ مسابقات پنج‌گانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به میزبانی لشکر ۱۴ امام حسین(ع) در اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری ایمنا، پنجمین مرحله نهایی لیگ نظامی مسابقات پنجگانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به میزبانی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در اصفهان برگزار شد.

سردار حمید سرخیلی در این برنامه اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌های تیراندازی سرعت و دقت، میدان موانع، شنا، دوی هشت کیلومتر و پرتاب نارنجک برگزار شد. دوره‌های قبل نیز به میزبانی شهرهای مشهد، رشت، ارومیه و کرمانشاه برگزار و مرحله نهایی دوره لیگ پنج‌گانه به میزبانی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اجرا شد.

رئیس هیئت پنج‌گانه نظامی سپاه پاسداران ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این مسابقات از قرارگاه منطقه‌ای کل کشور و سپاه‌های استانی انتخاب می‌شوند. هشت تیم در این دوره مسابقات شرکت کرده‌اند و منتخبین این دوره از مسابقات جهت شرکت در اردوی تیم ملی جهت مسابقات المپیک نظامی جهان (سیزم) معرفی می‌شوند.

وی افزود: در روز نخست مسابقات، رشته تیراندازی ۲۰۰ متر در ۲ حالت سرعت و دقت انجام شد. عصر روز نخست مسابقات نیز ورزشکاران در رشته میدان موانع با ۲۰ آیتم رقابت کردند و در روز دوم مسابقات پنج‌گانه سپاه پاسداران رشته شنا و پرتاب نارنجک در دو نوبت صبح و عصر و در روز پایانی نیز دوی هشت کیلومتر صحرانوردی برگزار شد.

کد خبر 540743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.