تردد در محورهای برون‌شهری ۷ درصد کاهش یافت

آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۳۷۰ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری نشان می‌دهد در شبانه روز گذشته ترددها نسبت به روز قبل هفت درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های کشور، وضعیت جاده‌های ۱۸ آذر ماه را تشریح و اعلام کرد: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

طی شبانه روز گذشته، آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۳۷۰ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل هفت درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۹ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات چهار تا پنج صورت پذیرفته است که هم‌وطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

آزادراه کرج- تهران با ۱۳۵ هزار و ۷۳۲ خودرو، آزادراه تهران- کرج با ۱۲۶ هزار و ۶۷۵ خودرو و آزادراه کرج - قزوین با ۱۲۲ هزار و ۳۴۶ خودرو بیشترین تردد تعداد وسایل نقلیه را به ثبت رسانده است.

کد خبر 540741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.