رونق پروژه‌های حمل‌ونقل و ترافیک کرج در دوره ششم شورا

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: موضوع حمل‌ونقل و ترافیک جزو اولویت‌های اول دوره ششم شورای اسلامی شهر کرج است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا رحیمی در هفدهمین جلسه کمیسیون تلفیق بررسی متمم بودجه ۱۴۰۰ معاونت حمل‌ونقل، اظهار کرد: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری باید نقش اصلی خود را در شهر پیدا کند زیرا این معاونت در دوران گذشته به عنوان معاونت دست چندم و زاپاس در مجموعه شهرداری بوده است.

وی رفع معضل ترافیک را عمده‌ترین خواسته مردم عنوان کرد و افزود: ترافیک از نظر روحی روانی، آلودگی هوا، موضوعات محیط زیستی استهلاک خودرو و هزینه‌های بنزین در همه مسائل فرهنگی، اجتماعی و رفاهی جزو مشکلات اساسی است که باید توسط معاونت حمل و نقل برطرف شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت پیوست حمل و نقل ترافیکی برای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و گفت: ترافیک، تردد، حمل‌ونقل و سفر را باید مدیریت کنیم و پروژه عمرانی را در هر فصلی که باشد اگر بدون پیوست ترافیکی انجام شود دچار مشکل می‌شویم.

وی تصریح کرد: امیدواریم در طول چهار سال دوره شورای ششم شورا حدود ۸۰ درصد از ۵۲ تقاطع چراغ‌دار موجود در شهر هوشمند و یکپارچه شود.

رحیمی موضوع طرح ترافیک دائمی در هسته مرکزی شهر، توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی چه با بخش خصوصی و یا با اوراق مشارکت، راه‌اندازی خط ویژه اتوبوس‌های تندرو و باز مهندسی خطوط را جزو اولویت‌هایی عنوان کرد که باید در این دوره برنامه‌ریزی و انجام شود.

کد خبر 540734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.