هوا برای عموم شهروندان اصفهانی ناسالم است

کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _پنجشنبه، ۱۸ آذرماه_ در ساعت منتهی به ۹:۳۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۶۹ در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _پنجشنبه ۱۸ آذرماه_ در ساعت منتهی به ۹:۳۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۶۹ در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اکنون در خیابان‌های جی با شاخص ۱۸۶، پروین ۱۸۱، باهنر ۱۷۶، خرازی ۱۷۲، استانداری ۱۷۲، انقلاب ۱۷۱، احمدآباد ۱۷۰، فرشادی ۱۷۰، ورزشگاه میثاق ۱۶۷، فیض ۱۶۶، کاوه ۱۵۹، رهنان ۱۵۸، رودکی ۱۵۴، در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان (قرمز) قرار دارند و ایستگاه مبارکه با شاخص ۱۰۹ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر، دانشگاه و میرزاطاهر فعال نیست.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است و شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر روی عدد ۱۳۳، در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) و سجزی با قرار گرفتن روی عدد ۹۹ در وضعیت سالم قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 540727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.