احداث سرپناه برای جمع‌آوری بی خانمانان و معتادان در نظرآباد

معاون خدمات شهر شهرداری نظرآباد از احداث سرپناه برای جمع آوری بی‌خانمانان و معتادان نظرآبادی خبر داد.

محمد توسلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از احداث سرپناه برای ارائه خدمات به مددجویان خبر داد و اظهار کرد: این اقدام با هدف کمک به افراد بی سرپناه که عموماً کارتن خواب‌ها هستند در فصول سرد سال در دستورکار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه یکی از نهادهای مربوط به جمع‌آوری معتادان متجاهر و افراد بی سرپناه شهرداری است، اضافه کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و کاهش دمای هوا این امر با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهر نظرآباد تصریح کرد: این سرپناه ویژه معتادان و افراد بی سرپناهی است که در فضای باز در اصطلاح کارتن خواب هستند و با دستور شهردار و پیگیری حوزه خدمات شهری راه‌اندازی می‌شود.

توسلی از تجهیز این مددسرا تا اواسط ماه جاری خبر داد و افزود: در این مددسرا آسیب دیدگان اجتماعی و بی خانمان‌ها به صورت داوطلبانه مراجعه و به صورت موقت نگهداری می‌شوند که خدمات اولیه اقامتی و پرستاری در بدو ورود به افراد پذیرش شونده به همراه یک وعده غذای گرم داده شده و صبح از آن مرکز ترخیص خواهند شد.

این مسئول در شهرداری نظرآباد خاطرنشان کرد: محل این مددسرا واقع در شهرک آزادگان، روبه‌روی پارک آزادگان احداث و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده افراد کارتن خواب و بی سرپناه با شماره ۴۵۳۵۲۹۱۲-۴۵۳۵۲۹۱۳ تماس بگیرند.

کد خبر 540715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.