بهره‌برداری از پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در جنوب کمالشهر

سرپرست شهرداری کمالشهر ضمن تأکید بر توسعه زیرساخت‌های شهری در راستای ارائه خدمات به شهروندان، گفت: خط جمع آوری آب‌های سطحی در منطقه خرمدشت واقع در جنوب کمالشهر به بهره برداری رسید.

داوود رئیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص جاری شدن آب‌های سطحی در معابر به هنگام بارندگی، اظهار کرد: جمع‌آوری آب‌های سطحی یکی از وظایف مجموعه مدیریت شهری است که نیازمند تکمیل و وجود زیرساخت‌ها است.

وی افزود: در این راستا عملیات احداث یک خط جمع‌آوری آب‌های سطحی از ماه‌های پایانی سال گذشته در دستورکار مدیریت شهری قرار گرفت که با بهره برداری از آن در سال جاری بخشی از مشکلات این حوزه مرتفع شد.

سرپرست شهرداری کمالشهر با اشاره به اینکه این پروژه در منطقه خرمدشت اجرا شده است، اضافه کرد: آب گرفتگی در منطقه خرمدشت باعث آلودگی و ایجاد وضعیت بصری بسیار نامطلوبی شده بود که همین امر نارضایتی شهروندان را به دنبال داشت که سعی کردیم در کوتاه‌ترین زمان با انجام اقدامات عاجل و لازم این مشکل را مرتفع کنیم.

وی با اشاره به صرف اعتبار ۹ میلیارد تومانی برای اجرای این پروژه یادآور شد: آب‌های سطحی جنوب کمالشهر و خرمدشت به واسطه این پروژه ساماندهی می‌شود.

کد خبر 540711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.