پرسپولیس - هوادار/ پذیرایی بدون تماشاگر از هوادار

سرخ‌پوشان عصر امروز (پنجشنبه) بدون حضور تماشاگران‌شان از هوادار میزبانی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس پس از توقف در شهرآورد تهران، حالا باید برای نزدیک کردن خودش به صدرنشین، از عنایتی و شاگردانش پذیرایی کند. سرخ‌ها تا اینجا فصل با ۱۵ امتیاز چهارم هستند و این در حالی است که با گل‌گهر صدرنشین فقط یک امتیاز فاصله دارند. آن سوی میدان هوادار تازه لیگ‌برتری شده در رده پانزدهم جدول حضور دارد و برای خود نمایی، نیاز به نتیجه‌گیری مقابل چنین تیم‌هایی دارد.

پرسپولیس، مالکِ بی‌خطر!

عملکرد فنی شاگردان گل‌محمدی اگر چه در دربی از حریف سرتر بود و همچون سایر دیدارها پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار داشت، اما منتقدان فراوانی پیدا کرده است. پرسپولیسی‌ها خیلی خوب و با تعداد بالا به یکدیگر پاس می‌دهند اما در خلق موقعیت با مشکل روبه‌رو هستند.

پرسپولیس - هوادار/ پذیرایی بدون تماشاگر از هوادار

پرسپولیس در ۹ هفته، ۹ بار دروازه حریفان را گشوده است و بازیکنان این تیم در بازی‌های اخیر موقعیت‌های خطر خوبی را خلق نکرده‌اند. به نظر می‌رسد جدایی احمد نورالهی کاملاً تأثیر خود را روی عملکرد پرسپولیس گذاشته و جانشینانش نتوانسته‌اند جای خالی پلی‌میکری با توانایی او را پر کنند.

از کلین‌شیت چهارم تا غیبت رادو

یکی از نقاط ضعف عجیب پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی، کلین‌شیت نکردن آن‌ها بود. موضوعی که کادر فنی پرسپولیس را به این واداشت تا از لک و رادوشوویچ به شکل تناوبی در خط دروازه بهره بگیرند. البته سنگربان کروات نتوانست جواب اعتماد آن‌ها را بدهد تا با بازگشت لک و سه کلین‌شیت پیاپی خود، جای خود در دروازه را تا آخر فصل بیمه کند.

پرسپولیس - هوادار/ پذیرایی بدون تماشاگر از هوادار

از طرفی روز گذشته عکسی از رادوشوویچ منتشر شد که ایران را به خاطر دریافت نکردن مطالبات ترک کرده است و برخی می‌گویند برخلاف دفعه‌های قبلی، او دیگر باز نخواهد گشت. باشگاه پرسپولیس پاسخگویی در این خصوص را به بعد از بازی موکول کرده و تنها به این بسنده کرده است که رادو علی‌رغم تفاهم شفاهی با باشگاه و دریافت بخشی از مطالباتش چنین تصمیمی گرفته است. با این حساب او لااقل در مصاف با هوادار حضور نخواهد داشت و پرسپولیسی‌ها از گلر سوم خود به عنوان جایگزین لک بهره خواهند برد.

آزادی و باز هم سکوهای خالی!

شایعات مختلفی به گوش می‌رسید که شاید از هفته جاری تماشاگران دوباره به ورزشگاه‌ها باز گردند و به حمایت از تیم محبوب‌شان بپردازند. حتی مسئولان وزارت بهداشت هم چراغ سبزهایی نشان دادند اما نهایت تصمیم بر این شد که باز هم در مقابل سکوهای خالی از تماشاگر لیگ ادامه پیدا کند. پرسپولیسی‌ها با توجه به آنکه در خانه میزبان بودند، با جدیت فراوان موضوع ورود هواداران خود به ورزشگاه را پیگیری کردند و برای حضورشان اعلام آمادگی کردند که در نهایت بی‌نتیجه ماند.

پرسپولیس - هوادار/ پذیرایی بدون تماشاگر از هوادار

هوادار، جان سخت مقابل رقبای بزرگ!

هوادار با رضا عنایتی تا اینجا عملکرد مطلوبی به ثبت نرسانده است‌. این تیم که لیگ را با نمایشی تهاجمی و شجاعانه در آزادی مقابل استقلال شروع کرد، در ادامه نفس سپاهانی‌ها را در نقش جهان گرفت و حالا امیدوار است دوباره بزرگی دیگر را به دردسر بیاندازد. البته آن‌ها فقط پنج امتیاز دارند و در رده پانزدهم جدول، خطر بازگشت به لیگ دسته اول را حس می‌کنند.

کد خبر 540700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.