پیکان - استقلال/ در مسیر صدر با پیکان مجتبی!

استقلال و پیکان عصر امروز (پنجشنبه) به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال از ساعت ۱۶ امروز _پنجشنبه، ۱۸ آذرماه_ در استادیوم پاس قوامین به مصاف پیکان خواهد رفت. آبی‌پوشان پایتخت که بعد از هفته سوم دیگر طعم برد را نچشیده‌اند، به دنبال طلسم‌شکنی هستند. این طلسم اما تنها محدود به میزبان این بازی نیست و شاگردان حسینی نیز بعد از شروع طوفانی در چهار هفته ابتدایی، نتایج خوبی را در هفته‌های گذشته کسب نکرده‌اند تا یکی یکی رده‌های جدول را به سوی پایین طی کنند و به عنوان تیم هفتم مقابل استقلال صف‌آرایی کنند.

پیش‌بازی سپاهان در قوامین

شاگردان فرهاد مجیدی که هم‌چون فصل‌های گذشته تغییرات محسوسی در ترکیب دارند و در بسیاری از پست‌ها شباهتی به فصل قبلی‌شان نمی‌توان یافت، شروع خوبی تا اینجا لیگ نداشته‌اند. اگر چه استقلال برخلاف اغلب صدرنشینان هیچ شکستی را تا اینجا متحمل نشده است ولی پنج تساوی پیاپی امتیازهای زیادی را از آن‌ها گرفت تا جایگاهی بهتر از ششمی را برای خود تصاحب نکنند.

از طرفی استقلال که هفته گذشته در شهرآورد تهران با پرسپولیس دیدار کرده بود، هفته آینده نیز باید از محرم و شاگردانش میزبانی کند. همین موضوع انگیزه آبی‌های تهرانی را افزایش داده است تا با غلبه بر همشهری خود با روحیه‌ای بالاتری مقابل سپاهان صف‌آرایی کنند.

استقلال، صف اول معترضان داوری!

کنفرانس‌ها و میکسدزون‌های استقلالی‌ها در چند بازی گذشته خالی از نکات فنی اما پر سر و صدا بوده است چرا که بازیکنان و کادر این تیم معتقدند از نظر داوری ضربه خورده‌اند. این موضوع زمانی به اوج رسید که صحنه‌ای مشکوک روی ژستد و یامگا را بنیادی‌فر در دربی پنالتی نگرفت و شانس طلایی آبی‌ها را سوزاند. باید دید اصرار استقلالی‌ها به مقصر جلوه‌دادن داورها ادامه می‌یابد یا تغییر رویه خواهند داد؟

پیکان - استقلال/ در مسیر صدر با پیکان مجتبی!

فشار مضاعف روی خارجی‌های استقلال

خریدهای خارجی و دهان پر کن استقلالی‌ها در این فصل اگر چه نوید حضور دوباره خارجی‌های با کیفیت در ایران را می‌دادند اما یامگا و ژستد نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. البته کوین یامگا در اولین تجربه خود مقابل ذوب‌آهن درخشید ولی درخشش او با لباس استقلال چندان تداوم نداشت. ژستد هم که هنوز نتوانسته گلی را برای استقلال بزند و این دو مهره گران‌قیمت استقلال به دنبال اثبات خود در بازی‌های پیش رو هستند.

پیکان - استقلال/ در مسیر صدر با پیکان مجتبی!

پیکانِ مجتبی، دوباره در مسیر صدر؟

پیکان که فصل جدید را با مجتبی حسینی شروع کرده است، در ابتدا نتایج خوبی گرفت و حتی صدرنشینی را به دست آورد. با این حال عملکرد ضعیف شاگردان حسینی باعث شد تا از قطار مدعیان فاصله بگیرند. با این وجود تیم جوان پیکان امیدوار است در ورزشگاه پاس قوامین با برد حریف همشهری خود را روانه کند.

کد خبر 540699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.