قیمت مسکن امروز اصفهان ۱۸ آذر (منطقه ۸ شهری) + جدول

قیمت مسکن در منطقه ۸ شهرداری اصفهان ( میدان ماه فرخی تا پل جابرانصاری) هر متر ۱۲ تا ۳۵ میلیون تومان برای خانه‌های نوساز اعلام شده است، همچنین مبلغ اجاره در این منطقه تا چهار میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس داده‌های پورتال یکی از دفاتر معاملات املاک کلانشهر اصفهان، قیمت مسکن برای واحدهای نوساز از متری ۲۷ میلیون تومان برای خانه‌ای در خیابان رزمندگان تا متری ۳۵ میلیون تومان برای خانه‌ای در خیابان جابر انصاری می‌رسد.

در لیست آپارتمان‌های نوساز ارائه شده در این منطقه علاوه بر این موارد در یکی از دفاتر مشاور املاکی واقع در خیابان احمد آباد، آپارتمان سه خوابه‌ای با متراژ ۱۷۶ متر واقع در خیابان جابر انصاری قیمت هر متر ۳۵ میلیون تومان ارائه شده است.

علاوه بر این موارد در لیست خانه‌های با قدمت بالاتر دفتر مشاور املاکی واقع در خیابان رزمندگان خانه‌ای با قدمت بیش از ۱۴ سال ارائه کرده که در طبقه سوم واقع شده است، قیمت هر متر از این آپارتمان ۹۴ متری حدوداً ۱۲ میلیون تومان ارائه شده است و مبلغ نهایی آن را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرده‌اند.

همچنین خانه‌ای با قدمت ۳۰ سال واقع در خیابان رباط دوم ارائه شده است که هر متر از آن را به قیمت ۲۷ میلیون تومان می‌فروشند.

قیمت رهن و اجاره

علاوه بر این، قیمت رهن و اجاره در این منطقه برای یک واحد مسکونی ۱۱۰ متری در خیابان رباط دوم ۱۳۰ میلیون تومان رهن و مبلغ سه میلیون تومان اجاره است.

همچنین یک واحد مسکونی ۱۳۴ متری در خیابان پنج آذر ارائه شده است که مبلغ رهن آن را ۲۰۰ میلیون تومان است. این واحد مسکونی که در طبقه دوم واقع شده و انباری آسانسور ندارد و قدمت آن بیش از ۱۸ سال است.

به گفته مشاوران املاک منطقه به نظر می‌رسد مالکان در این منطقه تمایل چندانی به گرفتن رهن‌های بالا ندارند اما در این منطقه هم یک آپارتمان ۱۹۰ متری در خیابان رزمندگان به قیمت رهن ۸۵۰ میلیون تومان به دفتر مشاور املاک واقع در همان خیابان سپرده شده است.

نوع و متراژ قیمت رهن و اجاره
۱۱۰ متری خیابان رباط دوم قیمت اجاره: ماهیانه ۳ میلیون تومان / ‏‬ ۱۳۰ میلیون تومان رهن
۱۳۴ متری خیابان پنج آذر ‏‬ قیمت اجاره: - / ‏‬ ۲۰۰ میلیون تومان رهن
۱۹۰ متری خیابان رزمندگان قیمت اجاره: - / ‏‬۸۵۰ میلیون تومان رهن

برای مشاهده قیمت مسکن در نقاط مختلف اصفهان، اینجا کلیک کنید.

منطقه قیمت خرید
محدوده خیابان جابرانصاری (نوساز) متری ۲۷ تا ۳۵ میلیون تومان
محدوده خیابان رزمندگان (قدمت ۱۴ سال) متری ۱۲ میلیون تومان
محدوده خیابان رباط دوم (قدمت ۳۰ سال) متری ۲۷ میلیون تومان

کد خبر 540694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.