اولین رویداد ادبی و هنری مترو مشهد برگزار می‌شود

همزمان با ۲۶ آذر روز ملی حمل ونقل، اولین رویداد ادبی و هنری مترو مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وحید مبین مقدم، مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری در این خصوص اظهار کرد: به مناسبت ۲۶ آذر روز ملی حمل‌ونقل و با هدف آشنایی و ترویج فرهنگ استفاده از حمل‌ونقل عمومی به ویژه خطوط مترو، اولین رویداد ادبی و هنری تحت عنوان «مترو مشهد» برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد ادبی و هنری در قالب‌های شعر، داستان و فیلم نامه نویسی کوتاه، نقاشی دیجیتالی (تصویر سازی) و انیمیشن (مونشن گرافیک، استاب موشن) با موضوعات استفاده از حمل‌ونقل عمومی پاک، فرهنگ استفاده صحیح از مترو، ایمنی در مترو و همچنین رفتارها و مسئولیت‌های اجتماعی در مترو برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این رویداد می‌توانند تا تاریخ ۲۴ آذر ماه اقدام به ثبت نام برای شرکت در این رویداد ادبی و هنری کنند.

مبین مقدم اضافه کرد: در تاریخ ۲۶ آذر ماه همزمان با روز ملی حمل‌ونقل جلسه توجیهی آموزشی ویژه شرکت کنندگان در این رویداد برگزار خواهد شد.

وی گفت: مهلت ارسال آثار تا ۲۴ دی ماه ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده و اختتامیه اولین رویداد ادبی و هنری «مترو مشهد» نیز ۲۹ دیماه همزمان با روز هوای پاک برگزار می‌شود.

کد خبر 540686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.