همزمان بودن مسابقات لیگ با اردوهای تیم ملی مشکل ساز است

سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب آهن گفت: در والیبال نشسته چون سطح اتکاه بازیکن با دست جابه‌جا می‌شود و بعد همان دست صورت بازیکن را لمس می‌کند، برگزاری مسابقات سازمان لیگ را با چالش رو به رو کرده است. باوجود کرونا برگزاری مسابقات به صورت متمرکز بهتر است.

محمدرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته، اظهار کرد: با سه تیم صنعت نفت، مدافعان شمال و شهرداری ارومیه بازی کردیم و سه بر صفر این تیم هارا شکست دادیم، ولی به دلیل اضافه شدن بازیکن جدید در اواخر تمرینات هماهنگی کامل را نداشتیم و در سِت‌های اول حریفان پایاپای پیش می‌آمدند.

وی ادامه داد: "محمد خالقی" و "مهرزاد مهروان" به تیم اضافه شدند، امیدواریم در ادامه مسابقات به هماهنگی لازم برسیم و برای قهرمانی بجنگیم. اگر نتوانیم نقاط ضعف را برطرف کنیم به مشکل بر می‌خوریم.

سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب آهن با بیان اینکه مسابقات به صورت متمرکز در کمپ تیم‌های ملی در تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: شش تیم در سوپر لیگ حضور دارند و ۳۰ تیم در لیگ یک رقابت می‌کنند که فدراسیون به دلیل بالا بودن کیفیت سوپرلیگ اجازه نمی‌دهد تیم‌ها زیاد شوند؛ لیگ برتر والیبال نشسته چهار دوره مقدماتی و دو دوره پلی‌آف دارد.

رحیمی اضافه کرد: جمعه و شنبه ۱۹ و ۲۰ آذرماه با شهرداری گنبدکاووس و مس شهر بابک بازی داریم و بعد از آن مرحله رفت تمام می‌شود.

وی در جواب به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه چرا بین بازی‌ها فاصله می‌افتد؟ خاطرنشان کرد: به خاطر اردو تیم ملی است، پنج نفر از بازیکنان تیم والیبال نشسته ذوب‌آهن عضو تیم ملی هستند، قبل از شروع لیگ سه جلسه تمرین داشتیم که ملی‌پوشان تیم حضور نداشتند و همزمان بودن مسابقات لیگ با اردوهای تیم ملی مشکل‌ساز است.

سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب‌آهن همچنین در خصوص شرایط میزبانی‌ها و کرونا، گفت: در والیبال نشسته چون سطح اتکای بازیکن با دست جابه‌جا می‌شود و بعد همان دست صورت بازیکن را لمس می‌کند، برگزاری مسابقات سازمان لیگ را با چالش رو به رو کرده است. با وجود کرونا برگزاری مسابقات به صورت متمرکز بهتر است، زیرا سلامتی بازیکن اهمیت دارد و در این شیوه یک سالن را کامل ایزوله و تمیز می‌کنند و با شیوه‌های پروتکل بهداشتی می‌توان گفت تنها تهران قدرت و امکانات بالایی برای این کار دارد.

رحیمی در رابطه با مدیرعامل جدید باشگاه ذوب‌آهن، اظهار کرد: خسته نباشید می‌گویم به جناب دادفر که به عنوان سرپرست مدتی به باشگاه خدمت کرد و تبریک می‌گویم به احسانی که از بدنه جامعه ورزش ذوب‌آهن است و محیط ورزش این باشگاه را می‌شناسد که نقطه عطف است. امیدواریم حمایت‌های لازم از این مدیرعامل صورت بگیرد تا بتواند برنامه‌های خود را اجرا کند و باشگاه ذوب آهن را در رشته‌های مختلف به جایگاه واقعی خود برساند.

کد خبر 540546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.