فن خنک‌کننده Razer برای گوشی‌های آیفون رونمایی شد

شرکت Razer اخیرا از فن خنک کننده مبتنی بر مگ سیف برای گوشی‌های آیفون رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ریزر اخیراً دستگاهی به نام Razer Phone Cooler Chroma را معرفی کرده است، این محصول برای خنک کردن گوشی‌های هوشمند به کار می‌رود و به درگاه اختصاصی اپل موسوم به مگ‌سیف برای اتصال مغناطیسی به پشت گوشی آیفون مجهز شده است. البته فقط گوشی‌های آیفون ۱۲ به بعد از این درگاه پشتیبانی می‌کنند؛ بنابراین محصول جدید معرفی شده با سایر مدل‌ها سازگاری ندارد.

شرکت Razer قصد دارد نسخه سازگار با گوشی‌های اندروید را نیز ارائه دهد، با این تفاوت که فن به جای اتصال مغناطیسی از طریق گیره‌های مخصوص به گوشی متصل می‌شود. در این صورت احتمالاً با مدل‌های قدیمی آیفون نیز سازگار خواهد بود. Razer Phone Cooler Chroma دارای یک فن هفت پره با حداکثر ۶ هزار و ۴۰۰ دور در دقیقه و یک پروفایل نویز 30dB برای عملکرد بی صدا است. این محصول باتری ندارد و به طور دائم با کابل USB-C عمل می‌کند.

فن خنک کننده شرکت ریزر از قابلیت اتصال بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند و از این طریق می‌توان ویژگی‌های فن را تنظیم کرد. این محصول به منظور بهبود عملکرد بازی‌ها طراحی شده است، هنوز دیگر مشخصات این فن خنک کننده، قیمت و زمان عرضه آن مشخص شده است.

کد خبر 540539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.