اعطای تسهیلات مسکن ایثارگران به مکاتبه و توصیه نیاز ندارد

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیشابور گفت: اعطای تسهیلات مسکن برای ایثارگران نیازی به مکاتبه ندارد و این تسهیلات در حال پرداخت است.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، علی‌اصغر برهانی در مورد ادعای مطرح شده در فضای مجازی در مورد درخواست یکی از نمایندگان مجلس برای اعطای مجدد تسهیلات مسکن به برخی ایثارگران، اظهار کرد: اعطای تسهیلات مسکن مطابق قوانین و مقررات مصوب انجام می‌شود و نیازی به مکاتبه و توصیه ندارد.

وی افزود: بر اساس ماده سه و چهار قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، تسهیلات مسکن به تمام ایثارگران واجد شرایط از جمله فرزندان شهدا تعلق می‌گیرد و میزان تسهیلات مسکن ایثارگران بر اساس مصوبه دولت تعیین می‌شود.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیشابور به مفاد قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران اشاره و خاطرنشان کرد: اختصاص این وام ارتباطی با تعداد فرزندان شهید ندارد و برای مثال هر پنج فرزند یک شهید بر اساس قانون می‌توانند تسهیلات دریافت کنند و این قانون سال‌های زیادی است که برای همه خانواده معظم شهدا و ایثارگران در حال اجرا است.

برهانی با تأکید بر اینکه دریافت وام مسکن با معرفی‌نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران به بانک‌های عامل انجام می‌شود، ادامه داد: در نیشابور هیچ مشکل و محدودیتی برای تخصیص تسهیلات مسکن به افراد واجد شرایط نداریم و مشمولان واجد شرایط جهت دریافت وام معرفی می‌شوند.

کد خبر 540529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.