فولاد سیرجان ایرانیان ۰ _ سادا کروزیرو ۳/نخستین شکست نماینده ایران رقم خورد

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان مغلوب سادا کروزیرو میزبان قدرتمند این مسابقات شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان از بامداد امروز (چهارشنبه) به وقت تهران و به میزبانی برزیل آغاز شد و به مدت پنج روز پیگیری خواهد شد.

مرحله مقدماتی این رقابت‌ها با حضور ۶ تیم در دو گروه پیگیری می‌شود و تیم فولاد سیرجان ایرانیان در نخستین مسابقه خود در گروه B به مصاف سادا کروزیرو رفت.

سادا کروزیرو تاکنون شش بار در مسابقات باشگاه‌های مردان جهان روی سکو رفته است که در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورده است.

شاگردان سعید رضایی نماینده ایران در این مسابقه سه بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۶ مغلوب شدند تا سادا کروزیرو با سه امتیاز صدرنشین گروه شود.

لوپز بازیکن شماره ۱۹ سادا کروزیرو در این مسابقه با کسب ۲۰ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن را به خود اختصاص داد و در تیم فولاد سیرجان امیرحسین اسفندیار با ۹ امتیاز، بهترین بازیکن شد.

قهرمان آسیا (فولاد سیرجان) ساعت سه بامداد فردا (پنج‌شنبه) در دومین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف ترنتینو (ایتالیا) می‌رود.

در دیگر مسابقه روز نخست نیز تیم‌های یوپی‌سی‌ان (آرژانتین) و فون ویک تاباته (برزیل) از گروه A به مصاف یکدیگر رفتند که در این مسابقه نیز نماینده کشور میزبان سه بر دو به پیروزی رسید.

فون ویک تاباته در ست‌های اول و دوم ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ نتیجه را واگذار کرد، اما در ادامه مسابقه و در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی رسید تا با دو امتیاز صدرنشین گروه A شود.

کد خبر 540520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.