واتساپ به‌روزرسانی شده چه ویژگی‌هایی دارد؟

نسخه به‌روزرسانی شده واتس‌اپ به کاربران این امکان را می‌دهد که پیام‌های موقت گروهی ارسال کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ در سال گذشته میلادی ویژگی اصلی ارسال پیام خصوصی موقت و خود به خود حذف شونده را به منظور افزایش امنیت کاربران معرفی کرد. اخیراً نیز توسعه دهندگان این اپلیکیشن گزینه‌های بیشتری برای ارسال پیام موقت در واتس‌اپ فراهم کردند.

واتس‌اپ در بیانیه‌ای اعلام کرد که کاربران از این پس می‌توانند قابلیت ارسال پیام حذف شونده را صورت پیش فرض فعال کنند، با فعال شدن این گزینه پیام‌های ارسال شده با تمام شدن مدت زمان نمایش حذف می‌شود. نسخه به‌روزرسانی شده واتس‌اپ به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌های موقت خود را در بازه‌های زمانی ۲۴ ساعت یا ۹۰ روز تنظیم کنند. پیش از این حذف خودکار پیام‌های موقت فقط بعد از هفت روز امکان‌پذیر بود، در حالی که هم اکنون سه گزینه در زمینه انتخاب زمان مورد نظر برای حذف پیام در دسترس افراد قرار گرفته است.

واتس‌اپ به منظور افزایش سطح حریم شخصی، قابلیت پیام‌های موقت را به چت‌های گروهی نیز اضافه کرده است؛ بنابراین همه گزینه‌های حذف خودکار پیام در این قسمت نیز قابل تنظیم است. به منظور دسترسی به تنظیمات پیام‌های موقت واتس‌اپ می‌توانید در بخش privacy تنظیمات، گزینه Default Message Timer را انتخاب کنید، سپس گزینه مورد نظر را فعال کنید.

کد خبر 540512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.