عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۶ آذرماه

در این بسته خبری از جانمایی میدان میوه و تره بار پارس آباد تا بهره برداری از طرح‌های عمران شهری تکاب و قلمه‌زنی گل‌های فصلی در قدس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بهره برداری از طرح‌های عمران شهری تکاب

محمدباقر رستمی، سرپرست شهرداری تکاب گفت: طرح‌های توسعه شهری اصلاح هندسی میدان استاد خوشنویسی مرحوم اباصلت صادقی، بهسازی ورودی شهر تکاب و آسفالت مسیر بیمارستان مهر امام علی (ع) به همراه احداث و تعریض پل شریف‌آباد از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی و ترافیکی شهر تکاب است که مورد افتتاح قرار گرفت.

تولید روزانه ۲۰۰ تن زباله در یاسوج

نستهن مقدم، شهردار یاسوج گفت: روزانه ۲۰۰ تن زباله در یاسوج تولید می‌شود که به همراه زباله مناطق حومه یاسوج زباله تولیدی ۲۵۰ تن است.

امضای تفاهم‌نامه سازمان مدیریت پسماند ساری و سازمان نظام پزشکی

تفاهم‌نامه همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری با نظام پزشکی شهرستان ساری در راستای بی خطرسازی و ساماندهی پسماندهای پزشکی مراکز بهداشتی امضا شد.

مناسب‌سازی معابر شهری اردکان

احمد رضا متالهی، شهردار جدید اردکان با تاکید بر سرعت گرفتن مناسب سازی معابر در این شهر اظهار کرد: اجرای ضوابط و مقررات مناسب‌سازی مستلزم همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌های ذیربط است.

جانمایی میدان جدید میوه و تره بار پارس آباد

شاپور کریمی، شهردار پارس آباد گفت: در طرح جامع پارس آباد برای راه اندازی میدان جدید میوه و تره بار این شهر جانمایی مناسب در نظر گرفته شده است.

بررسی مجدد لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از رفع ایرادات شورای نگهبان در لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خبر داد و گفت: در جلسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها که از شورای نگهبان اعاده شده بود مورد بررسی قرار گرفت. مواد ۱۱،۱۶،۱۸و۱۹ این لایحه که مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته بود در این جلسه بررسی و اصلاحاتی به منظور تأمین نظر شورای نگهبان بر روی آنها اعمال شد.

قلمه‌زنی گل‌های فصلی قدس

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قدس، به منظور آمادگی کامل در طرح استقبال از بهار سال ۱۴۰۱ و جهت کاهش هزینه‌های مازاد تهیه گل‌های فصلی، قلمه‌زنی گل‌های موجود در گلخانه شهرداری را آغاز کرد.

راه‌اندازی سامانه شفافیت شهرداری رفسنجان

مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان از راه‌اندازی سامانه شفافیت شهرداری تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: سامانه نظام جامع پیشنهادات به‌عنوان اولین در استان کرمان تا چند روز آینده به اتمام خواهد رسید.

آماده سازی معابر شهرک شهرداری سنندج

شهرداری منطقه سه سنندج به منظور آسفالت و بهسازی معابر شهرک شهرداری اقدام به تسطیح و آماده سازی این معابر کرد.

کد خبر 540428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.