بازار میوه و تره‌بار در تالش احداث می‌شود

شهردار تالش از احداث بازار میوه و تره‌بار توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این شهر خبر داد.

شهرام غنی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: زمینی به مساحت حدود پنج هزار مترمربع در مقابل هتل تالش، نرسیده به میدان وحدت، محل پارکینگ خودروهای اسقاطی برای احداث میدان میوه و تره‌بار تالش توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در نظر گرفته شده و نیازمند صدور مجوز لازم از سوی کمیسیون ماده پنج برای تغییر کاربری است.

وی با بیان اینکه جلسه کارشناسی کمیسیون ماده پنج شهرداری تالش برای تغییر کاربری پارکینگ خودروهای اسقاطی به محل احداث میدان میوه و تره‌بار تشکیل و با طرح موافقت شده، اما جلسه اصلی این کمیسیون هنوز برگزار نشده است گفت: پس از برگزاری جلسه اصلی کمیسیون ماده پنج، باید مجوز لازم برای احداث میدان میوه و تره‌بار صادر شود.

شهردار تالش افزود: در ورودی میدان میوه و تره‌بار، تعدادی غرفه توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی احداث می‌شود و بعضی از دست فروشان تالش در این غرفه‌ها ساماندهی می‌شوند.

غنی‌زاده خاطرنشان کرد: با احداث میدان میوه و تره بار در تالش، نرخ این اجناس به صورت قابل توجهی در این شهرستان کاهش می‌یابد و با کیفیت و قیمت مناسبی به شهروندان عرضه می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و دارای چهار بخش مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود است که در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 540367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.