گوشی‌های جدید موتورولا چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که دو گوشی جدید شرکت موتورولا سه ماه اول سال ۲۰۲۲ میلادی وارد بازار هند می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت موتورولا خط تولید گوشی‌های هوشمند خود را گسترش داده است، به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد در سه ماه اول سال ۲۰۲۲ میلادی دو گوشی هوشمند وارد بازار هند کند که یکی از آن‌ها به تراشه کوالکام اسنپدراگون هشت نسل یک مجهز است.

گوشی موتورولا که به تراشه اسنپدراگون هشت نسل یک مجهز خواهد شد؛ Moto Edge X۳۰ نام دارد و قرار است ۹ دسامبر در چین به صورت رسمی عرضه شود، ممکن است این محصول با نام دیگری وارد بازار هند شود. گوشی دیگری که انتظار می‌رود همزمان با این محصول ارائه شود از سری Moto G است و احتمالاً Moto G۷۱ نام دارد.

شرکت موتورولا تأیید کرده است که گوشی Moto Edge X۳۰ دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی +OLED Full HD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی است. این محصول با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه خواهد شد. یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی موتورولا Edge X۳۰ تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود.

دوربین سلفی تعبیه شده روی صفحه نمایش گوشی Moto Edge X۳۰ نیز دارای حسگر ۶۰ مگاپیکسلی است. این محصول با استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌شود، انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۸ واتی نیز بهره می‌برد.

کد خبر 540327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.