جلسه علنی شورای شهر تهران "امروز" برگزار نمی‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از برگزار نشدن جلسه علنی صحن شورای اسلامی شهر تهران به دلیل بررسی مصوبه اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی از برگزار نشدن جلسه علنی امروز _سه‌شنبه ۱۶ آذرماه_ شورای اسلامی شهر تهران خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه اعضا و کمیسیون‌های تخصصی شورا به دنبال بررسی کارشناسی اصلاحیه بودجه‌بندی سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران هستند از این رو جلسه علنی فردا برگزار نمی‌شود.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر تهران به دنبال بودجه‌بندی دقیق و کارشناسی است و از این رو صرف زمان و دقت بیشتر باعث بررسی کامل‌تر آن می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: با توجه به مشخص شدن اصلاحیه سیاست‌های کلان بودجه که در جلسات گذشته شورا بر روی آن تصمیم‌گیری شده بود و همچنین مشخص شدن جزئیات آن، هم اکنون جلسات فشرده‌ای در کمیسیون‌ها در حال برگزاری است تا سیاست‌های جدیدی بر ساختار بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران اعمال شود.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت این موضوع در هیأت رئیسه شورا تصمیم بر این شد که برگزاری جلسات کمیسیون‌ها در مورد بودجه‌بندی در اولویت بالاتری نسبت به سایر مباحث و حتی برگزاری صحن شورا قرار گیرد.

کد خبر 540293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.