مقاوم‌سازی ۴۰ درصد از ساختمان‌های محدوده شهری خمین

شهردار خمین با اشاره به مقاوم سازی ۴۰ درصد از ساختمان‌های محدوده شهری گفت: واحدهای مسکونی در حریم و بستر رودخانه خمین خریداری و بخش‌های مشکل‌ساز رفع خطر و اصلاح شدند.

ابوالفضل مرتضیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمادگی نیروهای خدمات شهری شهرداری خمین همزمان با آغاز بارندگی‌ها، اظهار کرد: توسط کارگران خدمات شهری شهرداری ۳۰ نقطه شهر خمین رفع آب‌گرفتگی شد.

وی با اشاره به ایمن‌سازی ۹۸ درصد از عرصه شهری در جلوگیری از خطرات سیل، افزود: به منظور افزایش ایمنی کالبد شهری در زمان بارش‌های شدید، پل‌های غیر مهندسی شناسایی و اصلاح شد و جداره رودخانه شهر نیز ترمیم شد.

شهردار خمین گفت: واحدهای مسکونی در حریم و بستر رودخانه خمین خریداری و بخش‌های مشکل‌ساز رفع خطر و اصلاح شدند.

مرتضیان با اشاره به مقاوم سازی ۴۰ درصد از ساختمان‌های محدوده شهری خمین، گفت: تسهیل راه ورود و عبور خودروهای آتش‌نشانی و آمبولانس در ۹۵ درصد از کوچه‌های شهر انجام شده است.

وی با اشاره به مشکلات نبود نردبان بلندمرتبه در شهرداری خمین، گفت: این نردبان‌ها از اقلام ضروری آتش‌نشانی برای دسترسی به ساختمان‌های بلند مرتبه هر شهر است.

شهردار خمین با اشاره به تقسیم شهر خمین به چهار منطقه، افزود: در هر منطقه یک سرگروه تعیین شده تا در مواقع بحران سرگروه‌ها با تیم عملیاتی مربوطه ورود پیدا کنند.

کد خبر 540291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.