ارتقای مشارکت افراد دارای معلولیت برای دستیابی به توسعه پایدار شهر

شهردار بندرعباس گفت: ارتقای مشارکت افراد دارای معلولیت برای دستیابی به توسعه فراگیر، عادلانه و پایدار را باید به عنوان یک هدف در شهرداری تعریف کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی در آئین تجلیل از پرسنل معلول شاغل در شهرداری بندرعباس اظهار کرد: بسیار خرسندم همکارانی دارم که معلولیت را برای خود سد و محدودیت نمی‌دانند و در هر شرایطی کار و تلاش را ادامه می‌دهند، امروز اولین مراسم تجلیل از همکاران را برگزار می‌کنیم تا ارزشهای این عزیزان را بیش از پیش یادآور شویم و حضور آنها را در مجموعه مغتنم شماریم.

وی افزود: موفقیت در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی، هنری، تحصیلی در هر شرایطی میسر خواهد بود و انسان خردمند، خردورز و با اراده مسیر خود را پیدا می‌کند و با توجه به توانایی‌های خود به نتیجه مطلوب می‌رسد.

شهردار بندرعباس با اشاره به اهمیت توانمند سازی معلولان تصریح کرد: تفاوتی بین معلولان و سایر پرسنل در محیط کار نیست و وضعیت برای استفاده از حداکثر توانایی آنان در محیط کار باید مهیا شود و ارتقا مشارکت افراد دارای معلولیت برای دستیابی به توسعه فراگیر، عادلانه و پایدار را باید به عنوان یک هدف در سازمان تعریف کرد.

نوبانی خاطرنشان کرد: شناسایی مشکلات و کاستی‌های معلولان جامعه با همکاری سازمان بهزیستی میسر خواهد بود. در محیط کار هم برای توانمندسازی این قشر که دارای یک‌سری محدودیت‌ها هستند، به نحو احسن باید برنامه‌های اجرایی بیشتری تدارک دیده شود.

وی با بیان اینکه طرح مناسب‌سازی اماکن عمومی برای جامعه هدف باید به شکل جدی اجرا شود، اضافه کرد: مناسب‌سازی اماکن عمومی در شهر بندرعباس به خوبی مورد توجه قرار خواهد گرفت و با جدیت در مسیر رفع مشکلات معلولان گام برداشته می‌شود.

به گزارش ایمنا، در بخش پایانی این مراسم از پرسنل معلول شاغل در مجموعه شهرداری توسط شهردار و با حضور تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس تقدیر و تجلیل شد.

کد خبر 540266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.