هفته هشتم لیگ برتر والیبال بانوان با پیروزی نمایندگان اصفهان به پایان رسید

خانه والیبال تهران در هفته هشتم میزبان دیدار دو تیم پیکان و سایپا در شهرآورد خودروسازان بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاگردان مریم‌السادات هاشمی در تیم سایپا در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵ بر ۱۲، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۶ بر ۲۴ حریف‌شان را شکست دادند تا به هشتمین برد متوالی خود در این مسابقات برسند و نشان دهند بی‌خیال صدر جدول نخواهند شد.

نارنجی‌پوشان سایپا با کسب این برد ۲۳ امتیازی شدند و پیکان هم با شکست در این دیدار ۱۵ امتیازی باقی‌ماند.

ذوب‌آهن ۳ - ستارگان فارس

در دیدار تعیین‌کننده دوم شاگردان فریبا صادقی در خانه خودشان کار سختی نداشتند و با یک پیروزی قاطع دیگر مقابل ستارگانِ بی‌ستاره به بردهای سریالی خود ادامه دادند تا همچون سایپا ۲۳ امتیازی شود و البته جنگ بر سر صدر کماکان ادامه داشته باشد.

ذوب‌آهن این دیدار را در سه ست و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۲، در ست دوم ۲۵ بر ۱۱ و در ست پایانی ۲۵ بر ۱۹ برنده شد؛ ستارگان نیز بعد از شکست هفته گذشته مقابل سایپا زورش به ذوب‌آهن هم نرسید.

ریف صفر - باریج‌اسانس کاشان ۳

سالن امام‌علی (ع) اصفهان امروز میزبان دیدار ریف مقابل باریج‌اسانس بود؛ ریف که تنها پیروزی فصلش را هفته گذشته به‌دست آورده بود نتوانست مقابل باریج مقاومت کند و در سه ست بازی را به کاشانی‌ها واگذار کرد و متحمل هفتمین شکستش شد.

باریج‌اسانس هم به ششمین پیروزی‌اش در هشتمین دیدار رسید.

باریج‌اسانس ست اول را ۲۵ بر ۱۸، ست دوم را ۲۵ بر ۱۴ و ست سوم را با اختلاف ۱۸ امتیازی با نتیجه ۲۵ بر ۷ پیروز شد.

جوانان زرتشتی یزد یک - مس رفسنجان ۳

در یکی از دیدارهای میانه جدولی در یزد، مس رفسنجان در حالی به‌زحمت موفق به استخراج سه امتیاز این دیدار شد که بانوان زرتشتی یزد ایستادگی خوبی از خود به نمایش گذاشتند اما نتوانستند مانع از پیروزی رفسنجانی‌ها شوند.
ست اول این دیدار با پیروزی نزدیک ۲۶ بر ۲۴ مس همراه شد، در ست دوم جوانان زرتشتی با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ بازی را یک بر یک کردند، اما در ست سوم شیرازه‌شان از هم پاشید و ست را ۲۵ بر ۹ به مس تقدیم کردند.

در ست پایانی نیز مس نبض بازی را در اختیار گرفت و با برد ۲۵ بر ۲۱ یزد را به مقصد رفسنجان ترک کرد؛ مس پس از شکست برابر پیکان انتقام باخت خود را از نماینده یزد گرفت.

مهرسان ۳ - بانوان ورامین صفر

در آخرین دیدار هفته هشتم که از ساعت ۱۷ در تهران آغاز شد مهرسان هم بدون دردسر بانوان ورامین را شکست داد و این چهارمین پیروزی مهرسان بود که مقابل تیم قعرنشین ورامین به‌دست آمد.

ورامینی‌ها با یک عملکرد بسیار ضعیف در تمامی هشت دیدار فصلشان شکست خورده‌اند و بدون امتیاز به رتبه آخر چسبیده‌اند، می‌توان گفت ورامینی‌ها حریف‌تمرینی دیگر تیم‌های لیگ به‌شمار می‌روند.

در این مسابقه مهرسان ۲۵ بر ۲۱ در ست اول، ۲۵ بر ۱۷ در ست دوم و در ست سوم ۲۵ بر ۱۷، بانوان ورامین را با شکست به خانه بدرقه کرد.

نکته مهم و جذاب این است که تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و سایپا با هشت برد و ۲۳ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم جدول لیگ برتر زنان قرار دارند و باید روز پنج‌شنبه ۱۷ آذرماه و در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر زنان در تهران به مصاف یکدیگر بروند، برنده این جدال فینال‌گونه به قهرمانی نیم‌فصل می‌رسد و عنوان تنها تیم بدون شکست نیم‌فصل اول را به خود اختصاص می‌دهد.

کد خبر 540238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.