سرمایه‌گذاری ضرورتی انکار ناپذیر برای توسعه غرب تبریز

پدر سرمایه‌گذاری شهری ایران گفت: منطقه شش تبریز ظرفیت و پتانسیل خوبی برای جذب سرمایه‌گذار دارد که می توان از آن برای توسعه غرب تبریز استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داوود ندیم در دیدار با شهردار منطقه شش تبریز اظهار کرد: برگ برنده شهرداری‌ها در وضعیت فعلی سرمایه‌گذاری و مشارکت با بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: جذب سرمایه گذار همواره امر مهمی در ارتقای شرایط اقتصادی هر شهری بوده که در این میان شهرداری‌ها به عنوان نهاد عمومی با داشتن ظرفیت‌های متعدد می‌توانند با بهره‌گیری از این قابلیت‌ها و جذب سرمایه گذار، گام‌های مؤثری در جهت توسعه و پیشرفت شهرها بردارند.

پدر سرمایه‌گذاری شهری ایران خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه شش تبریز با دارا بودن پتانسیل‌های بالا برای حضور سرمایه‌گذاران می‌تواند بسترهای لازم را فراهم و باعث توسعه غرب تبریز شود.

احمد انیسه، شهردار منطقه ۶ تبریز نیز در این دیدار با اشاره به پتانسیل‌های بالقوه منطقه در جذب سرمایه گذار اظهار کرد: وجود مجتمع‌های مسکونی پرجمعیت از جمله شهرک امام خمینی (ره)، شهرک شهید بهشتی و همچنین وجود زمین‌های بایر و کثرت بافت‌های صنعتی در این منطقه می‌تواند فرصتی برای جذب سرمایه گذار و توسعه پایدار در منطقه در جهت توسعه غرب تبریز و همچنین ارتقای سطح اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی منطقه باشد.

کد خبر 540220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.