۱۹ کیلومتر از مسیل‌های بجنورد نیازمند بهسازی است

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری بجنورد گفت: اکنون ۱۹ کیلومتر از طول حدود ۲۴.۵ کیلومتری مسیل‌های داخل محدوده خدماتی مرکز استان به بهسازی نیاز دارد.

به گزارش ایمنا، مجید گریوانی اظهار کرد: بهسازی مسیل های مرکز استان با هدف جلوگیری از آسیب آب‌های سطحی، سیلاب‌ها و مدیریت بحران در دست پیگیری است.

وی با بیان اینکه تاکنون پنج هزار و ۲۰۰ متر از مسیل های ملکش و بوستان آفرینش، کال پسته، دوبرار و جوادیه و امام هادی (ع) بهسازی شده است، خاطرنشان کرد: در زمینه بهسازی مسیل های بجنورد در سالی که گذشت قسمتی از خندق در مسیر ملکش و حلقه سنگ، پل خیابان طالقانی قسمت پشت ساختمان آتش نشانی و خندق در مسیر کنار گذر شمالی تا پل غیر همسطح مناسب سازی شده است.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری بجنورد با بیان اینکه مسیل ملکش و آفرینش پنج هزار و ۵۰۰ متر طول دارد که سه هزار متر از آن نیازمند بهسازی است، افزود: هشت هزار متر از مسیل ۱۰ هزار متری کال پسته هم در محله‌های صادقیه و حصار شیرعلی نیاز به بهسازی دارد.

وی تصریح کرد: مسیل ولی عصر (ع) به طول هفت هزار و ۳۰۰ متر و مسیل جوادیه و امام هادی (ع) به طول پنج هزار متر از دیگر مسیل های بجنورد است که همه آن باید بهسازی شود همچنین یکهزار متر از طول یکهزار و ۷۰۰ متری مسیل دوبرار هم نیازمند بهسازی است.

گریوانی با بیان اینکه یکی از نگرانی‌های ما در زمینه مدیریت آب‌های سطحی در گلستان شهر بجنورد است که در این زمینه اقدامات مؤثری انجام نشده و شرکت آب منطقه‌ای باید به اجرای این طرح سرعت دهد، گفت: مطالعات مربوط به هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از مشکلات سیلاب در شهر بجنورد انجام شده، اما هنوز اجرایی نشده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 540211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.