شهردار: مشکلات شهروندان گلسار رفع می‌شود

شهردار گلسار یکی از مهمترین مشکلات این شهر را کمبود آب شرب اعلام کرد و گفت: به زودی مخزن دو هزار متر مکعبی آب شرب گلسار به بهره برداری می رسد.

حمید کیاروستا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، از بهره برداری و افتتاح پروژه مخزن ذخیره آب دو هزار متر مکعبی شهدای گلسار در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار کرد: این اقدام با هدف رفع مشکل افت فشار آب که از مطالبات مردمی است در دستورکار قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌هایی در این خصوص، افزود: طی این جلسات مقرر شد پروژه مخزن ذخیره آب شهدای گلسار به زودی وارد شبکه شود.

کیاروستا در بخش دیگری با بیان اینکه وظایف حوزه کمیسیون عمرانی علاوه بر نظارت، سیاست گذاری کلی است، تصریح کرد: در این راستا اقدامات عمرانی که باید در سطح شهر انجام شود با هماهنگی کمیسیون مربوطه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه کاره جز اولویت‌های ما است، تصریح کرد: در همین راستا اجرای پروژه‌های عمرانی نیازمند آینده نگری در جهت جلوگیری از هزینه‌های اضافی است که باید با جلسات فنی و تخصصی و نظارت‌های بیشتر در اجرای پروژه‌ها از این کار جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: در این میان ساختمان شهرداری و پارک ۶/۵ هکتاری از جمله پروژه‌های نیمه کاره شهری است که باید بتوانیم در راستای توسعه، عمران، آبادانی و خدمات رسانی به شهروندان شهر گلسار گام مؤثری برداریم.

شهردار گلسار همچنین در خصوص اجرای پروژه‌های نیمه کاره شهر به صورت فاز بندی مطالبی را عنوان و اضافه کرد: در اجرای پروژه‌های عمرانی با توجه به وضعیت اقتصادی نباید آزمون و خطا انجام شود.

وی افزود: در راستای ساماندهی و بهبود وضعیت محور خیابان اصلی شهر گلسار بخشی از آسفالت بلوار ولایت ترمیم و روکش شد که موجب رضایتمندی شهروندان شده است.

شهردار گلسار اظهار کرد: مجموعه شهرداری و شورای شهر از یکدیگر جدا نیستند ولی ارتباط کمیسیون‌های مربوطه در شورا با مجموعه‌های ذیربط در شهرداری باید نزدیکتر باشد.

کیاروستا در ادامه از اجرای طرح زنده گیری و جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب از سطح شهر گلسار خبر داد و اضافه کرد: این اقدام به منظور ارتقای سلامت و آرامش شهری و رضایت خاطر هرچه بیشتر شهروندان طرح جمع‌آوری و زنده گیری سگ‌های بلا صاحب در سطح شهر گلسار آغاز شد.

کیاروستا در این خصوص تاکید کرد: با نظارت واحد خدمات شهری شهرداری گلسار در فاز جدید جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب، برای جلوگیری از انتقال بیماری و مزاحمت برای شهروندان به شیوه زنده گیری از سطح شهر و تحویل به مراکز مربوطه توسط پیمانکار اقدام می‌شود و این طرح به صورت مستمر تا پایان سال انجام خواهد شد.

کیاروستا در خصوص مسائل و مشکلات شهر، تاکید کرد: در نشستی که با حضور مسئولان استانی و نماینده مجلس برگزار شد به مسائلی از جمله توسعه حریم شهر، آلایندگی معادن، نبود استقرار کلانتری در محدوده شهر، تطابق نداشتن حوزه جغرافیایی و قضائی شهر، برداشت بی رویه از بستر رودخانه کردان، تعلل در اجرای پروژه دیوار ساحلی، رسیدگی به امورات تقسیمات کشوری در حوزه شهر گلسار، بررسی اجرای طرح پل روگذر در راستای دسترسی به ضلع شمال آزادراه تهران-قزوین، رسیدگی به مشکلات حوزه بهداشت و درمان در شهر، کمبود ارزش افزوده و مست دستگاه‌های خدمات رسان در شهر اشاره شد.

کد خبر 540090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.