تصویب افزایش ۲۵ درصدی تعرفه‌های شهرداری در مناطق برخوردار کاشان

رییس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: در راستای عدالت اجتماعی افزایش ۲۵ درصدی تعرفه‌های شهرداری تصویب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی هاشمی طاهری امروز _یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰- در بیست و دومین جلسه علنی شورا که به بررسی دفترچه تعرفه‌های درآمدی سال ۱۴۰۱ شهرداری کاشان پرداخت، اظهار کرد: تعرفه‌های درآمدی شهرداری باید بر اساس عدالت اجتماعی مصوب شود از این رو در مناطق برخوردار افزایش ۲۵ درصدی و در مناطق کم برخوردار افزایش ۵ درصدی تعرفه‌های شهرداری را شاهد خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان این تصمیم با هدف یکسان سازی محلات و در راستای عدالت اجتماعی صورت گرفت تا به تعادل سازی معینی در سطح شهرستان دست یابیم.
- وی کاشان را شهری گران دانست و تصریح کرد: صنعتی بودن شهر، وجود نقدینگی بالا و داشتن افرادی برخوردار سبب شده تا کاشان شهری گران شود که شهرداری در این خصوص مقصر نبوده ولی می‌تواند با متغیر کردن تعرفه‌ها در محلات متفاوت تا حدودی تعادل سازی کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کاشان افزود: در جلسه این هفته مصوب شد تا مناطق درجه یک و برخوردار ۲۵ درصد افزایش تعرفه درآمدی را متحمل شده و در عوض مناطق محروم و کم برخوردار با افزایش خیلی ناچیز به ساخت و ساز بپردازند تا هم از ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری شود و هم تعادلی عدالت محور در شهر اجرا شود.

به گزارش ایمنا؛ بیست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکاشان با حضور مسؤلین درآمدی و اداری مالی شهرداری برگزار شد.

کد خبر 540024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.