برگزاری مانور ایمنی و زلزله در مدارس شاهین شهر

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر گفت: مانور ایمنی و زلزله با هدف افزایش سطح آگاهی دانش آموزان دوره متوسطه در برابر زلزله و حوادث طبیعی، انجام واکنش‌های صحیح و سریع و کاهش تلفات و خسارت‌های ناشی از آن به صورت نمادین در یکی از مدارس شاهین برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری شاهین شهر، آتش پاد مجتبی رستمی اظهار کرد: در این مانور آموزش‌های تئوری و عملی توسط نیروهای آتش نشانی نظیر دستورالعمل پناه گیری و خروج اضطراری ایمن، تخلیه مجروحین و مصدومین احتمالی، اطفا حریق و اسکان اضطراری به دانش آموزان ارائه گردید.

وی افزود: برگزاری این قبیل مانورها فرصت مناسبی است تا توانمندی و آمادگی برای مقابله در برابر بلایای طبیعی را مورد سنجش قرار داده، نقاط قوت و ضعف را شناسایی و نسبت به رفع معایب و تقویت نقاط مثبت اقدام و در برابر حوادث طبیعی میزان خسارت را به حداقل ممکن کاهش دهیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما، واحد آموزش سازمان آموزش‌های تئوری و عملی را در خصوص استفاده صحیح از وسایل گرمایشی به شهروندان عزیز ارائه کرده است.

کد خبر 540012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.