داوران با آبروی ما بازی می‌کنند/نتیجه بازی به‌خاطر اشتباهات داور است

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ما یک هفته زحمت می‌کشیم،اما داوران با یک تصمیم اشتباه آبروی‌مان را می‌برند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود ابراهیم‌زاده مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از دیدار مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: پنالتی مس درست بود؛ اما همان صحنه روی مهاجم ما در محوطه حریف که خطای ۱۰۰ درصدی بود اعلام نشد، درحالی‌که آن پنالتی می‌توانست جریان بازی را عوض کند، داور امروز ضعیف بود و تیم ما را عصبی کرد، صحنه‌های زیادی بود که با تصمیم اشتباه داور همراه شد. حتی از جایگاه ویژه نیز صدای برخورد پای مدافع مس به بازیکن ما شنیده شد اما داور آن را ندید.

وی با اعتراض و گلایه نسبت به تصمیمات و اشتباهات داور افزود: نمی‌دانم داور چرا امروز اینگونه سوت زد و خودمان هم تعجب کرده‌ایم، مردم اصفهان فوتبال را می‌فهمند اما این بازی به‌گونه‌ای نبود که سه گل دریافت کنیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به دیگر بازی‌های این هفته و اشتباهات داوری خاطرنشان کرد: بازی سپاهان و گل‌گهر نیز می‌گویند چند پنالتی برای سپاهان نگرفتند، در بازی دربی نیز همین اتفاق رخ داد، داوران جریان بازی را تغییر می‌دهند.

ابراهیم‌زاده با تاکید بر اینکه داوران با آبروی تیم‌ها بازی می‌کنند اظهار کرد: ما یک هفته تمرین و آنالیز می‌کنیم، اما تلاشمان با یک اشتباه داور به‌باد می‌دهد، خب به‌خاطر این اشتباهات و چنین نتایجی آبروی‌مان می‌رود، ما نباید سه گل می‌خوردیم، اگر هم حرف بزنیم ما را جریمه و محروم می‌کنند.

وی در پایان گفت: در این چهار سال که اینجا بوده‌ام داستان همیشه همین بوده و مربیان به‌خاطر همین اشتباهات برکنار شده‌اند، لطفاً چاره‌ای بیندیشید.

کد خبر 540010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.