داور اجازه بازگشت به بازی را به تیم ما نداد / کمیته داوران باید این اتفاقات را بررسی کند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: می‌توانستیم به بازی برگردیم اما داور با تصمیمات عجیبش این اجازه را به ما نداد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در کنفرانس خبری پس از دیدار مقابل مس رفسنجان گفت: در نیمه‌دوم ما به گل نیاز داشتیم و به‌همین دلیل ضدحملات زیادی خوردیم و در نهایت ۳ گل دریافت کردیم، در نیمه‌اول نیز بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم به بازی برگردیم اما داور با تصمیم اشتباهش این اجازه را به ما نداد و این خیلی عجیب است.

وی در ادامه با اعتراض به تصمیمات بحث‌برانگیز داور افزود: کمیته داوران و دپارتمان داوری باید بررسی کنند که چرا پنالتی مهمان را می‌گیرند اما پنالتی میزبان گرفته نمی‌شود و این شائبه‌هایی را برای من ایجاد می‌کند، آن‌هم درحالی‌که در صحنه‌ها داور نزدیک به برخوردها بود اما تصمیم درستی نگرفت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درخصوص تاثیر مستقیم داور بر بازی خاطرنشان کرد: فوتبالی‌ها می‌دانند اگر تیمی به بازی برگردد در نیمه دوم ریسک نمی‌کند، داور در نتیجه بازی تاثیرگذار بود، چند صحنه دیگر نیز مشکوک بود که امیدوارم داور در تصمیمش اشتباه نکرده باشد.

تارتار درخصوص شرایط تیمش گفت: نگران تیم نیستم، من مربی باتجربه‌ای هستم و می‌دانم تیم‌مان نیاز به زمان دارد باید تلاش کنیم و مطمئنم سربلند بیرون می‌آییم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این نکته را نیز باید در نظر بگیریم شش بازی از هشت بازی‌مان با تیم‌های بالای جدول بوده، باید منطقی باشیم و هواداران نیز صبور باشند، به آن‌ها قول می‌دهم نتایج و جایگاه خوبی در پایان فصل کسب می‌کنیم.

کد خبر 540009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.