ذوبی ها می خواستند روی عملکرد داور تاثیر بگذارند

بازیکن مس رفسنجان گفت:خطای صورت گرفته روی بازیکن ما که از سوی داور پنالتی اعلام شد تصمیم درستی از سوی داور اتخاذ شد. در خصوص صحنه‌هایی که هم برای ذوب آهن اتفاق افتاد فکر می‌کنم آنها می‌خواستند روی تصمیمات داور تأثیر بگذارند. قطعاً آن صحنه‌ها پنالتی نبود و فکر نمی‌کنم چیز خاصی بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن آذرباد بازیکن تیم مس رفسنجان پس از پیروزی تیمش برابر ذوب آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم ذوب آهن را به خوبی آنالیز کرده بودیم و توانستیم بازی را پیروز شویم. خدا را شاکرم که توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
وی در خصوص شرایط این دیدار چه عملکرد مس رفسنجان ادامه داد: شرایط به گونه‌ای بود که حاکم بر بازی بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. البته فکر نمی‌کردیم که این تعداد گل را بتوانیم وارد دروازه حریف کنیم. در واقع توانستیم از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم‌.
بازیکن مس رفسنجان با اشاره به عملکرد تیم داوری تصریح کرد: خطای صورت گرفته روی بازیکن ما که از سوی داور پنالتی اعلام شد تصمیم درستی از سوی داور اتخاذ شد. در خصوص صحنه‌هایی که هم برای ذوب آهن اتفاق افتاد فکر می‌کنم آنها می‌خواستند روی تصمیمات داور تأثیر بگذارند. قطعاً آن صحنه‌ها پنالتی نبود و فکر نمی‌کنم چیز خاصی بود.
آذر باد با اشاره به تیم ذوب آهن افزود: تیم ذوب آهن تیم بسیار خوبی است که مربی با دانشی دارد. تیم‌هایی که آقای تارتار هدایت آن را برعهده می‌گیرد جز شش تیم بالای جدول هستند. قطعاً ذوب آهن روند خوبی دارد و فکر نمی‌کنم با یک باخت عملکرد آنها زیر سوال برود.

کد خبر 540007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.