اگر آن پنالتی اعلام می شد روند بازی تغییر می کرد

مهاجم ذوب آهن گفت:امروز از داوری متضرر شدیم. دو صحنه کاملاً مشکوک اتفاق افتاد. یکی از صحنه‌ها خطای روی خودم در محوطه جریمه بود. صد در صد آن صحنه پنالتی بود و می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عارف رستمی مهاجم ذوب آهن پس از دیدار تیمش برابر مس رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی پایایی را از دو تیم شاهد بودیم. امروز از داوری متضرر شدیم. دو صحنه کاملاً مشکوک اتفاق افتاد. یکی از صحنه‌ها خطای روی خودم در محوطه جریمه بود. صد در صد آن صحنه پنالتی بود و می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. در واقع می‌توانست روند بازی به کل تغییر کند. اما داور خطاها را نمی‌گرفت و گل سوم مس هم خطا را ندید و زد حمله خوردیم.
وی ادامه داد: دو یا سه هفته پیش نیز شاهد همین نا داوری‌ها بوده‌ایم و در دیدار فولاد بازیکن حریف در دقایق ابتدایی اخراج نشد. هر هفته از داوری‌ها ضرر می‌بینیم. شاید با آمدن سیستم VAR شاهد این مشکلات نباشیم و ممکن است برخی صحنه‌ها را که داور ندیده این سیستم به روند کار کمک کند.
مهاجم ذوب آهن تصریح کرد: کل تیم‌ها زحمت می کشند و ممکن است با یک سوت اشتباه از سوی داور متضرر شوند. در خصوص خودمان چند هفته است از این مورد ضربه می‌خوریم و باید راهی را برایش پیدا کنند.

وی در خصوص بازی و نتیجه سه بر صفر افزود: اختلاف دو تیم در بازی سه گل نبود. تیم مس در ضد حملات به ما آسیب زد. فکر می‌کنم به این دلیل که در دقایق ابتدایی گل خوردیم جلو آمدیم و نتوانستیم به خوبی کار کنیم اما در کل اگر آن پنالتی گرفته می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد.

کد خبر 540005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.