صحنه پنالتی مشکوک ذوب‌آهن را ندیدم!/ فدراسیون VAR را هرچه سریع‌تر وارد کند

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: پنالتی تیم ما درست بود اما باید صحنه مشکوک پنالتی ذوب‌آهن و نظر کارشناسان را نگاه کنم و بعداً نظر دهم.

به‌گزارش خبرنگار ایمنا، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر ذوب‌آهن گفت: بازی خوبی بود به دو تیم خسته نباشید می‌گویم، دو تیم در ابتدای بازی دو روش متفاوت نسبت به بازی قبل داشتند، در نیمه اول با اینکه موفق به گلزنی شدیم اما بخش عمده بازی در اختیار ذوب‌آهن بود، بعد از گل اول نیز تغییر سیستم دادیم تا فشار را کنترل کنیم.

وی در ادامه افزود: در نیمه دوم پس از چند دقیقه بازی را در مسیر ضد حملات بردیم، امروز ذوب‌آهن را بسیار تیم خوبی دیدم، آن‌ها با کادر فنی جدیدشان امسال فضای جدیدی ایجاد کرده‌اند و با چند آنالیزی که از این تیم داشتم متوجه شدم تیم فوق‌العاده‌ای هستند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص روند بازی خاطرنشان کرد: بازی می‌توانست روند دیگری داشته باشد و شاید نتیجه برای ذوب‌آهن باشد، اما فوتبال خوبی ارائه دادیم و خط‌حمله ما نیز امروز نسبت به بازی قبل متفاوت‌تر عمل کرد و از منشا، مجید علیاری و فراز امامعلی به‌خاطر عملکرد عالی‌شان راضی هستم.

ربیعی در پاسخ به این سوال که کارشناسان اعتقاد داشتند یک پنالتی برای ذوب‌آهن گرفته نشده نظرتان چیست گفت: باید صحنه‌ها را نگاه کنم و نظرات کارشناسان را ببینم، پنالتی ما درست بود اما صحنه مربوط به ذوب‌آهن را ندیدم؛ ولی به فدراسیون توصیه می‌کنم برای اینکه حقی از تیم‌ها ضایع نشود هرچه زودتر کمک‌داور ویدیویی را به فوتبال ایران اضافه کنند.

کد خبر 540004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.