سولدو: برای رسیدن به آنچه مدنظر من است کار سختی داریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: ما نفرات زیادی را سال گذشته از دست داده و آماده سازی پیش فصل خوبی نداشته‌ایم؛ کار سختی داریم که به آن چه مدنظرم است برسیم، شاید دلیل برد آنها این بود که شروع خوبی در فصل داشتند و نفرات خوبی هم گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سولدو پس از شکست مقابل آلومینیوم در کنفرانس خبری اظهار کرد: می‌دانستم امروز یک بازی سخت مقابل یک تیم سازمان یافته داریم، برای بازی تدابیری دیده بودیم ولی در زمان‌هایی از مسابقه تیم حریف بهتر بود. بچه‌ها فاصله زیادی با بازیکنان حریف داشتند و زیاد درگیر نشدند و یک گل در نیمه اول زدیم که پذیرفته نشد. در نیمه دوم بهتر بودیم ولی با یک گل دیگر جریمه شدیم. دوباره گل زدیم که بازهم داور آن را نپذیرفت و دیدیم که چه مشکلاتی داریم و چه کارهایی باید انجام دهیم.

وی ادامه داد: گل‌ها بیشتر روی اشتباهات خط دفاعی به ثمر می‌رسند که امروز بچه‌های ما چنین اشتباهاتی داشتند و جریمه شدیم. تیم ما نفرات زیادی را سال گذشته از دست داده و آماده سازی پیش فصل خوبی نداشته است. کار سختی داریم که به آنچه مدنظرم است برسیم، شاید دلیل برد آنها این بود که شروع خوبی در فصل داشتند و نفرات خوبی هم گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه حضور اخباری می‌توانست به ما کمک کند، تصریح کرد: عباس زاده بازیکن خوبی است ولی باید بدانید که زمانی که من آمدم او آسیب دیده بود و هنوز به مرز آمادگی لازم نرسیده است.

کد خبر 540001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.