عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ آذرماه

در این بسته خبری از آماده‌باش مدیریت بحران ملایر تا تقویت نمادهای هویت بخش شهرکرد و راه‌انداری گرماخانه‌های فردیس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

راه اندازی سامانه املاک شهرداری رفسنجان

مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان از راه‌اندازی سامانه شفافیت شهرداری تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: مصمم هستیم مبارزه با فساد و شفافیت را با جدیت جلو ببریم.

تقویت مبلمان شهری شهرکرد با نمادهای هویت‌بخش

رضا ریاحی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: نصب نمادها و به عبارت دیگر هویت‌دار کردن شهر امری نیست که به یکباره انجام گیرد بلکه باید به صورت تدریجی و در طول زمان اجرا شود و در این راستا تقویت و طراحی مبلمان شهری این شهر اهمیت زیادی دارد.

صدور حکم شهردار ساوه

حکم شهردار جدید ساوه از سوی وزارت کشور صادر شده و «امیررضا یوسفیان» به عنوان سکاندار مدیریت این شهر معرفی شد.

آماده‌باش مدیریت بحران ملایر

مجید فرجی، شهردار ملایر از آماده‌باش پرسنل شهرداری برای عملیات زمستانی و برگزاری مانور در این زمینه خبر داد و گفت: سازمان خدمات شهری در زمان بارش برف و یخبندان با بیش از ۱۰۰ نفر پرسنل، یک دستگاه نمک‌پاش مکانیزه، سه دستگاه تیغه برف‌روب، یک دستگاه گریدر، ۱۱ دستگاه خاور، ۵ دستگاه کامیون، ۲۰ دستگاه موتور پمپ و کف کش و سایر امکانات، اقدام به برف‌روبی و یخ زدایی از معابر می‌کنند.

آشکارسازی ترافیکی در سه معبر جنوبی قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: طرح آشکارسازی دماغه جنوبی ترافیکی، گذر عرضی عابرپیاده و تقاطع در سه نقطه جنوبی شهر قزوین تهیه شد.

انتصاب سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ساری

جواد طالبی، شهردار ساری در حکمی نقی زارع را به سمت سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ساری را منصوب کرد.

رسیدگی به مشکلات شهروندان سنندجی از طریق سامانه سامد

سید انور رشیدی، شهردار سنندج با حضور در استانداری کردستان از طریق سامانه سامد به بررسی مشکلات شهروندان پرداخت.

راه اندازی گرماخانه‌های فردیس

علی اصغر سلیمانی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس، از آغاز به کار گرمخانه‌های شهر خبر داد و گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و کاهش دمای هوا، گرمخانه آقایان و بانوان از هفته آینده تجهیز و راه اندازی شد. گرمخانه آقایان واقع در کانال غربی، ابتدای بلوار ۱۶ متری امام خمینی و گرمخانه بانوان واقع در بلوار بیات روبروی جایگاه سوخت با ظرفیت پذیرش ۴۰ نفر از هفته آتی آماده ارائه خدمات است.

اصلاح معابر ورودی گلزار شهدای خرم‌آباد

سعید فتوحی، شهردار خرم آباد از اجرای طرح آزادسازی معبر مقابل آرامستان فلک‌الدین به منظور رفع گره ترافیکی، واحد ترافیک شهرداری منطقه دو این شهر خبر داد.

کد خبر 539983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.