با کارهای روزمره نمی‌توان در اصفهان تحول ایجاد کرد

فرماندار اصفهان گفت: با کارهای روزمره نمی‌توان در شهرستان اصفهان تحول ایجاد کرد، به دهیاران و بخشداران ابلاغ شده سند تحول شهرها را تنظیم کنند و با کار ۲۴ ساعته شهرستان اصفهان را متحول کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدعلی احمدی، امروز _یکشنبه ۱۴ آذرماه_ در آئین تجلیل از فرماندهان نمونه پایگاه‌های بسیج بخش مرکزی اصفهان اظهار کرد: در پنجم آذرماه ۱۳۵۸، امام خمینی فرمان تشکیل بسیج را داد، امام خمینی پیش از آغاز جنگ بسیج را تشکیل دادند، هر ساله به مناسبت سالگرد تشکیل بسیج ایشان پیامی ارسال کرده و یا سخنرانی می‌کردند که در آن نکاتی گفته شد تا این نهالی که کاشته شده در سال ۶۷ پس از پایان جنگ حاصل آن نمودار شد.

امام خمینی به بسیجی بودن افتخار می‌کرد

وی افزود: پرداختن به مسائل عقیدتی، ایمان، تقوا، آموزش‌های نظامی و مغرور نشدن در برابر پیروزی‌ها از جمله نکات امام خمینی بود که منجر به تبدیل نهال بسیج به یک درخت تنومند در سال ۶۷ شد و امام پیش از رحلت خود فرمود افتخارش بسیجی بودن است.

فرماندار اصفهان گفت: همان مسیر در ادامه هم توسط بسیجیان پیگیری شد که باید همچنان ادامه یابد. پس از هشت سال مواجهه با بی عملی در دولت قبل، بی توجهی به نیازها و زیرساخت‌ها و گره زدن سرنوشت کشور به برجام اکنون دولت انقلابی با انتظارات زیادی مواجه است.

روحیه بسیجی امروز می‌تواند پیشرو باشد

احمدی اضافه کرد: فقط روحیه بسیجی امروز می‌تواند پیشرو بوده و لازم است بسیجیان پای خود را از مسائل درون سازمانی فراتر گذاشته و مسئولیت‌های بزرگ‌تری بپذیرند.

وی ادامه داد: راه خدمات ویژه و رفع مشکلات مردم باید هموار شود، مسیر مشکل و گرفتاری‌ها زیاد است اما در عین حال ظرفیت‌های خوبی هم در کشور وجود دارد که باید از آن استفاده شود.

فرماندار اصفهان گفت: هر مجموعه‌ای نیازهایی دارد که باید تأمین شود، رویکرد عدالت محورانه برای همه مردم باید اجرایی شود، همه ما در برابر امنیت، اقتصاد، اشتغال جوانان، صرفه‌جویی در مصرف و همدلی مردم مسئولیت داریم.

لزوم کاهش مصرف گاز

احمدی اضافه کرد: ایران چندین برابر سایر کشورها گاز مصرف می‌کند و لازم است مردم دغدغه کاهش مصرف داشته باشند تا هیچ روستایی با نبود گاز مواجه نشود.

وی تصریح کرد: با کارهای روزمره نمی‌توان در شهرستان اصفهان تحول ایجاد کرد، به دهیاران و بخشداران ابلاغ شده سند تحول شهرها را تنظیم کنند و با کار ۲۴ ساعته شهرستان اصفهان را متحول کنند.

کد خبر 539967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.