مذاکرات برجامی در دولت سیزدهم عزتمندانه است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) گفت: امروز شاهد مذاکرات با عزت هستیم به طوری که تیم ۴۰ نفره مذاکره کننده ایران آمریکایی‌ها را به اتاق مذاکرات راه ندادند و پیشنهاد اولیه از سمت جمهوری اسلامی داده شد. جمهوری اسلامی بر حقوق هسته‌ای خود پایبند است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ جواد داستانی _ امروز یکشنبه ۱۴ آذرماه_ در آئین تجلیل از فرماندهان نمونه پایگاه‌های بسیج بخش مرکزی اصفهان اظهار کرد: مدیریت جهادی و انقلابی نیازمند حضور مدیران بسیجی و انقلابی و تقدیر از آنان است. هشت سال در خفقان دولت بی تدبیری گذشت و امروز با تشکیل دولت مردمی و جهادی که نتایج آن امروز مشهود است.

وی افزود: امشب گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه دولت توسط رئیس جمهور منتشر می‌شود که بسیار موفق بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری همچون فرمایشات امام زمان است و روزی این نظام به دست ایشان به دست امام زمان داده خواهد شد.
سرهنگ داستانی اضافه کرد: امام خمینی در سال ۵۸ دستور تشکیل بسیج را دادند، اما هنوز هم تجمعات بسیجیان برای نشان دادن اقتدار بسیج برگزار می‌شود زیرا بسیجیان می‌خواهند بگویند بسیجی بوده و خواهند بوده و پیمان می‌بندند که به دستور مقام معظم رهبری لبیک بگویند، تفکرات امام خمینی را در جامعه پیاده کنند و به دشمنان ثابت کنند تا آخرین لحظه پای نظام و ولایت ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: ما انقلابمان را به دنیا ثابت کردیم و امروز بسیج به دنبال تشکیل هشت تا ۱۰ میلیون جوان انقلابی در قالب بسیج است. اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران ۴۳ ساله شده است موجب خشم دشمنان است که ناشی از حضور ولایت فقیه در رأس کار است، امروز در جمهوری اسلامی هیچکس بهتر از بسیجیان قدر این نعمت را نمی‌داند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) گفت: همه پیش‌بینی‌های ولایت فقیه تا کنون عملی شده است که از جمله آن می‌توان به پیروزی جبهه مقاومت در یمن، عراق و سوریه اشاره کرد. امروز شاهد مذاکرات با عزت هستیم به طوری که تیم ۴۰ نفره مذاکره کننده ایران آمریکایی‌ها را به اتاق مذاکرات راه ندادند و پیشنهاد اولیه از سمت جمهوری اسلامی داده شد، جمهوری اسلامی بر حقوق هسته‌ای خود پایبند است.

سرهنگ داستانی اضافه کرد: امروزه در همه صحنه‌های نظام و انقلاب، بسیجیان حضور داشته‌اند، رزمایش مواسات و همدلی و مقابله با ویروس کرونا دو دستور مقام معظم رهبری بود که توسط بسیجیان عملی شد. همچنین قرارگاه‌های شهید سلیمانی تشکیل شده و به مردم خدمت رسانی می‌کند.

وی تصریح کرد: هزینه ماندگار شدن نظام، اسلام، قرآن، ولایت و پایداری خون شهدا را بسیجیان پرداخت می‌کنند.

کد خبر 539959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.