مناسب سازی سالانه ۶۰۰ کیلومتر معابر تهران در صورت تامین بودجه

شهردار تهران گفت: قرار است برنامه‌ای هوشمند برای معلولان تدوین و در صورت تامین بودجه سالانه ۶۰۰ کیلومتر از معابر شهر برای تردد معلولان مناسب سازی شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تهران، علیرضا زاکانی در مراسم بزرگداشت روز جهانی معلولان، اظهار کرد: همان قدر که یک معلول نیاز به حمایت دارد، یک انسان متعالی نیز نیاز دارد تا به آن معلول خدمت کند و برای آنها نوکری کند، تا افق‌های روشنی را پیش رو داشته باشد.

وی افزود: ما تلاش کردیم تا یک بخش مسئولیتی را برای مناسب سازی شهر در نظر بگیریم و دستورالعملی برای اقدام در این زمینه تدوین و در جلسه هفته گذشته معاونان نیز این دستورالعمل مطرح شد.

شهردار تهران تصریح کرد: قرار بر این شد که برنامه‌ای هوشمند تدوین شود و در صورت تأمین بودجه سالانه ۶۰۰ کیلومتر مناسب‌سازی داشته باشیم؛ به علاوه قرار شد در بودجه سالانه ساختمان‌ها را برای معلولان مناسب‌سازی کنیم.

زاکانی با بیان اینکه در حال تلاشیم تا خدمات خود را از طریق هوشمند سازی به عزیزان معلول ارائه دهیم، تصریح کرد: درصددیم ظرفیت‌های شهرداری را در اختیار معلولان قرار دهیم در همین راستا نیز ۱۱۰ دستگاه اتوبوس وارد چرخه حمل و نقل شده که امکان استفاده معلولان را دارد و مفتخریم که بتوانیم این مسیر را ادامه بدهیم؛ ما بیشتر نیاز داریم که در خدمت معلولان باشیم.

کد خبر 539942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.