ارتقای دوربین‌های نظارتی شهر قم به دوربین‌های ثبت تخلف

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از هماهنگی مجموعه شهرداری با پلیس راهور جهت استفاده از سامانه‌های نوین ثبت تخلف در راستای اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مسعود طبیبی در گفت‌وگوی رادیویی با شهروندان در برنامه بی‌تعارف از رفع مشکلات بهره‌برداری از سامانه ثبت تخلف خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه یکی از اختلافات پلیس راهور و شهرداری در نحوه استفاده از دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلف برطرف شده است.

وی با یادآوری قانون دسترسی مستقیم پلیس راهور به سامانه‌های نرم‌افزاری دوربین‌های ثبت تخلف و نظارتی افزود: با توجه به قانون و توافق بین شهرداری و پلیس راهور، سامانه‌هایی که بتواند هر دو ارگان را پوشش بدهد هفته پیش خریداری‌شده و پلیس راهور نیز دسترسی مستقیم به دوربین‌ها خواهد داشت.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: به‌زودی نحو انتقال داده‌های این دوربین‌ها به سِرور نیز مشخص شده و تا پایان سال تمام دوربین‌ها به‌تدریج فعال‌شده و تخلفات رانندگی شهروندان اعمال قانون می‌شود.

وی از ارتقای دوربین‌ها نظارتی به ثبت تخلف خبر داد و تصریح کرد: برای دوربین‌های نظارتی امکان ثبت تخلف تعریف‌شده و به‌زودی این دوربین‌ها نیز در سطح شهر امکان عکس‌برداری داشته و ثبت تخلف دقیق‌تر انجام می‌شود.

طبیبی از شهروندان خواست با اصلاح رفتارهای ترافیکی خود در بهبود ترافیک شهر مشارکت داشته و اضافه کرد: رفتار ترافیکی با اجرای درست قانون و به کمک دوربین‌های ترافیکی قابل اصلاح بوده و امیدواریم شهروندان در ایجاد ایمنی و ترافیکی قانونمند همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 539939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.