شهردار: فعالیت فرودگاه کاشان دی‌ماه از سرگرفته می‌شود

شهردار کاشان با اشاره به توقف بالغ بر ۲۲ ماهه پروازهای فرودگاه کاشان بزرگ ناشی از شیوع کرونا و نیز مشکلات زیرساختی و ناوبری گفت: فعالیت فرودگاه از دی ماه با برقراری پروازها از سرگرفته می‌شود.

حسن بخشنده امنیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروازهای فرودگاه شهید احمدی‌روشن کاشان بعد از افزون بر ۲۲ ماه توقف با مهیا شدن شرایط و همچنین سرمایه گذاری شهرداری کاشان، از دی‌ماه سال جاری و به صورت دو روز در هفته به مقصد مشهد مقدس دوباره انجام می‌شود.

وی عقد قرارداد با شرکت هواپیمایی معراج و انجام پروازهای این ایرلاین با نوع ایمن، مدرن و پیشرفته هواپیمای ایرباس را یادآور شد و افزود: این شرکت که پروازهای VIP آشیانه جمهوری اسلامی را بر عهده دارد، یکی از بهترین شرکت‌های هواپیمایی کشور محسوب می‌شود.

شهردار کاشان در ادامه، فرودگاه کاشان را زیرساختی فرامنطقه‌ای و متعلق به ۱۸ شهر همجوار از جمله کلانشهر قم قلمداد و تصریح کرد: این اتفاق می‌تواند علاوه بر رونق اقتصادی و گردشگری برای خطه سیلک، موجب افزایش مسیرهای پروازی به مقصدهای گوناگون نظیر قشم، کیش، شیراز و اهواز از مبدأ فرودگاه کاشان باشد.

بخشنده امنیه ابراز امیدواری کرد: فرودگاه کاشان در زمره فرودگاه‌های مرز هوایی کشور قرار گرفته و مردم این شهر شاهد برقراری پروازها به عتبات عالیات از مبدأ این فرودگاه باشند.

کد خبر 539897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.