بودجه ۱۴۰۱ شهرداری اصفهان نشان‌دهنده خط مشی شورای شهر است

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه لایحه بودجه ۱۴۰۱ نشان‌دهنده خط مشی اعضای شورا است، گفت: در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری باید توسعه اصفهان با استفاده از ظرفیت و توان‌شهر مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه ۱۴ آذرماه_ در نطق میان‌دستور بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در آستانه تهیه بودجه شهرداری اصفهان برای سال ۱۴۰۱ هستیم، نخستین بودجه‌ای که در دوره ششم شورای شهر بررسی و تصویب می‌شود.

وی با بیان اینکه تدوین و تصویب این بودجه نوع نگرش اعضای شورای شهر را نشان می‌دهد، افزود: این بودجه می‌تواند اعتماد از دست رفته شهروندان را در بی عدالتی سال‌های گذشته برگرداند؛ بودجه ۱۴۰۱ ریل گذاری جدید و خشت اول سیاست‌گذاری این دوره شهری است که اگر اصولی نهاده شود می‌تواند شعار «اصفهان، شهر زندگی» را محقق سازد و مبارزه با فساد، توجه به مناطق کم برخوردار، کاهش آسیب‌های اجتماعی، عدالت و هوشمندسازی و.. را نهادینه کند.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لایحه بودجه ۱۴۰۱ نشان دهنده نوع نگاه شورا به اهدافش است از این رو در لایحه‌ای که شهرداری تقدیم شورا می‌کند باید توسعه اصفهان با استفاده از ظرفیت و توان‌شهر مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت هدفمند مردم در توسعه شهر و پاسخ‌های منطقی به مطالبات آنها در تدوین بودجه مورد توجه است و این مهم با سخنرانی و شعار محقق نمی‌شود و نیازمند آموزش و برنامه‌ریزی از سوی بخش‌های مختلف شهرداری به ویژه معاونت برنامه‌ریزی و مشارکت جدی رسانه‌ها و صدا و سیما است.

فلاح تصریح کرد: از شهردار اصفهان درخواست می‌شود در تدوین بودجه، ضمن توجه به منشور شورای شهر، شادابی و سلامت شهروندان، بهبود محیط زیست، نظارت بر ساختار درآمد شهرداری، عدالت محوری و توجه به اقشار کم درآمد، افزایش تاب آوری شهر در بحران‌ها و ارتقا ایمنی شهر، توجه به ترافیک شهری و حمل و نقل هوشمند و روان و توجه به معیشت کارکنان شهرداری را مدنظر قرار دهد و اعتبارات لازم در ردیف‌های بودجه سال آینده را لحاظ کند.

کد خبر 539896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.