چند نفر از معلولان در شهرداری تهران مشغول به کارند؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: گزارش آخرین وضعیت بهره‌برداری از ظرفیت قانون جامع حمایت در شهرداری تهران به شورا ارائه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرجس سلیمانی در جلسه علنی امروز _یکشنبه ۱۴ آذرماه_ شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به روز جهانی توان‌خواهان و توان‌یابان اظهار کرد: میانگین جمعیت توان‌خواهان و توان‌یابان در جوامع مختلف در سطح جهان حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد است، بنابراین حمایت از معلولان همواره باید مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: علی‌رغم اقدامات جسته و گریخته برای معلولان در شهر تهران، بر اساس قانون، بخشی از استخدام شدگان در سازمان‌ها و دستگاه‌ها باید از میان جامعه معلولان باشد؛ لذا از شهرداری تهران درخواست داریم گزارشی از آمار استخدام توان‌یابان و توان‌خواهان به شورای شهر ارائه دهد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اصلاح و متناسب سازی شبکه معابر، تجهیز تقاطع‌ها و اصلاح همه خدمات شهری مورد تقاضای جدی شورای شهر است، تصریح کرد: شهر تهران روزانه میزبان تردد ۵۰ هزار جانباز است، از این رو بهبود، اصلاح و متناسب‌سازی شبکه معابر و تجهیز تقاطع‌ها برای کمک به این قشر و ارائه خدمات به آن‌ها نیز بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 539868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.