آذین‌بندی محله و منزل شهید سرلشگر عباس بابایی

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: در چهاردهم آذرماه سال جاری به مناسبت فرارسیدن سالروز تولد شهید سرلشگر عباس بابایی، محله منزل پدری این شهید و گلزار شهدا آذین‌بندی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، داریوش قاسمی اظهار کرد: آذین‌بندی و نصب ریسه به مناسبت سالروز تولد شهید سرلشگر عباس بابایی واقع در محله و منزل ایشان در خیابان سعدی و گلزار شهدا انجام شد.

وی افزود: جایگاه شامخ و والای شهدا برای همه تبیین شده و واضح است؛ از همین رو مجموعه مدیریت شهری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را سرلوحه انجام امور خود قرار داده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نیز با محوریت حفظ جایگاه شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها صورت می‌گیرد.

قاسمی اضافه کرد: شهید سرلشگر عباس بابایی نیز به عنوان یک برگ زرین در تاریخ هشت سال دفاع مقدس در جبه‌های نبرد حق علیه باطل برای قزوینی‌ها است.

وی تصریح کرد: از همین رو سازمان زیباسازی شهرداری قزوین امسال برای تبریک روز میلاد آن شهید بزرگوار فضای محله و منزل پدری ایشان و گلزار شهدا را آذین بندی کرد.

کد خبر 539860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.